blacklude Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 stikker på møller om en time for å se om noen der har noen tanker, men får vel bare: "det kan være deet, eller deeet, eller deeet eller kansje deeet" får kjøpe mg startgass med det samme jeg er på veien. har du jort noe med din da? kjører du med den slik? er jo litt flaut å tuffe rundt i sentrum når man må ruse litt for at den skal drage av gårde, å den i d hele går ujamt.. har skjedd noen ganger jeg kjører ut i et kryss, å så dauer den vekk litt. trykker full gass så kommer den alltid.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 jeg tok isolasjonsteip rundt de plastrørene som går ned til tomgangsregulator der slangene er tredd innpå og skrudde igjen med slangeklemme.. fikk tettet ganske bra men er fortsatt ikke helt bra. Jeg har aldri opplevd at den fjusker når den er varm. Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blacklude Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 ja nå har jeg bare annonsert den, kom å skulle hente bilen min på møller så hadde de ikke jort noe for de trodde jeg hadde satt grense på 1.5time av en merkelig grunn.... og det de ville sjekke ville ta mer tid. (register, komp, dyser og trykk fra bensinfordeler) det ble først bare sagt sistnevnte, meenmen.. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=774352 går litt ujamt på tomgang nå, spesielt rett etter oppstart den kan daue vekk, men kommer hakkende tilbake til sitt skyter ikke skikkelig fart heller alltid men uanz, lommeboka er så og si tom. var ikke tenkt å bruke skattepengene mine på å finpusse formen på den, bilen er jo fullt brukbar, i daglig bruk. er kansje jeg som er kresen også, d er jo trossalt en gammel golf.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 fin bil... prøv å vær litt mer positiv i annonsen.. bruker å hjelpe på salget. mye styr for å få 9*16 på bilen? Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blacklude Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 hmm jo.. nei ET15 så, men skjermene har blitt skåre ut litt før bredderne ble sett på ja.. så ikke bare å smokke på heller. litt subbing er d jo fortsatt, men alt for looken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 jeg har fikset problemet mitt... har justert tenninga.. og det fungerte.. bare å vri litt på fordeler-huset! :D Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blacklude Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 jeg har fikset problemet mitt... har justert tenninga.. og det fungerte.. bare å vri litt på fordeler-huset! :D åå.. ja den ble litt bedre da jeg fikk jenget oppijen en skru til feste på fordelern.. hehe.. uff.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 åå.. ja den ble litt bedre da jeg fikk jenget oppijen en skru til feste på fordelern.. hehe.. uff.. Har fordeleren din sitti løst? Eller misforstår jeg? Siter __ ____ \\_/_|__\__ =|(o)_|_(o)_\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blacklude Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Har fordeleren din sitti løst? Eller misforstår jeg? litt løst tja, men ikke nå lenger. ble litt bedre når den ble festet. vred litt på fordelerhuset isted, følte på mg d ble litt bedre da.. men likevel, ikke no særli fres i den, ikke noe som holder seg lenge vertfall. draget kommer og går.. når jeg sto fremme i motorrommet og gasset smallt det i luftfilterboksen/røret/mengdefordelern da jeg ga full gass. så på røret at det skjedde ting inni der.. virker jo på en måte som den ikke får bensin da? jeg vet ikke.. har 1% ijen med tålmodighet før jeg plukker sønd bilen og selger i deler, men har ikke lysten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Om du skal selge bilen i deler, så send meg en PM eller sms eller ring meg på 472 98 533. Jeg er veldig interessert i å kjøpe interiøret ditt, og crystal clear baklyktene dine!:) mvh Terje thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Fikk snakket med noen som har peiling på dette. de mente det muligens kunne være o-ringene som tetter rundt dysene på blokka. disse anbefaler de å bytte samme hva. er vistnok en svakhet på bilene før 90. dette kunne hjelpe . kan prøve å sjekke om de lekker med startgass. men jeg skal bytte de samme hva. merket ikke lekasje med meg. Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blacklude Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 oringene ble byttet når jeg skulle sjekke at dysene leverte. samtidig med bytte av reg.reim og toppakning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 og det hjalp ikke det minste slag? Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blacklude Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 vel..jo.. den ble bedre.. men skiftet regreim og toppakning samtidig så. grunnen til jeg skiftet oringene var fordi jeg tok ut dysene, og da bør de vel skiftes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg