Gå til innhold

tibud på komponentsett ønskes

Ranger emnet

Baksietrølle

Anbefalte innlegg

Skal ha et komponentsett som skal brukes i fronten på bilen. Det jeg krever er bra diskant og mellomtone, bassen kommer fra bagasjen, så den er mindre viktig.

God lyd er en fin ting, men krever mer enn det lommeboka vil yte, så derfor vil jeg at dere skal gi meg et knakende godt tilbud på et kompsett til max 2000kr.

Komponentsettet skal drives av en ultimate t3-4600 forsterker, som skal yte 80W RMS i 4 ohm pr kanal.

Resten av anlegget består av 2 stk infinity kappa 120.3 SE 12" subber, to stk pioneer 20cm høytalere i hylla og spilleren er en pioneer MP3600 eller noe slik.

pajero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den like bra som denne, i størrelse 5 1/4''?:

http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1141

Det jeg kan se ved det første er at delefiltre til Infinity er en mer påkostet utgave, selv har ikke sett hvordan delefiltre til Morel Pulse 5 ser ut innvendig men skal vi først sammenligne så vurde vel ligge i noenlunde samme pris klasse... Jeg har hørt en god del frontsett da jeg skulle ha nytt frontsett og det jeg hørte av Morel er ikke til å ta feil av... De er meget,meget bra... for det første så har de et bedre mekanisk oppbygning og teknologien rundt spolen er egen historye for seg, dessuten er de ikke så kritiske til egen resonans kasse bak menbranen for å spille noenlunde dypt/presis - i motsetning til Infinity... :rolleyes: tror ikke er nødvendig å si noe mer egentlig da dette er mer enn nok OT... :)

forresten: tror mer enn nok at elementene i Pulse 5 vil "vokse" til en bedre lyd om kvaliteten på komponetene i delefiltren forbedres... :titties:

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har faktisk et Kappa 13 cm komposett helt nytt i eske med garanti som du kan få for 1600.- Inkl. frakt.

Dette er en tanke mer lettdrevet enn kappa Perfect, noe jeg kanskje tror kan være en fordel i ditt tilfelle.

Ellers har jeg Veldig mye på lur, så om dette ikke faller direkte i smak, så har jeg nok sikkert noe som gjør det.

F.eks: http://www.autohifi.no/prod_detaljer.php?id=1150

Denne pakken kan du få for 1500.- inkl. frakt... Veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med mye musikk glede!! :) Vent til du hører den "dynamiske" utladning som disse elementene er i stand til å gjengi!! :titties:

Litt OT men som jeg har sagt det tidligere så all min respekt for andre forhandlere her på forumet men Morel Pål er dyktig og hjelpsom, sånt er viktig for meg som er kunde! doh

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider