113deluxe Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Jeg trenger et speil med elektrisk justering til førerdøra, noen som har et å selge? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Har liggende ja, lakkert i fargen Dusty Mauve. Selger begge eller ingen. Hvor mye gir du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Har liggende ja, lakkert i fargen Dusty Mauve. Selger begge eller ingen. Hvor mye gir du? Spiller ingen rolle hvilken farge da de skal lakkeres uansett. Er du som må komme med pris, du som skal selge. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 jeg har også et sett, lakkert i samme farge faktisk... 500kr for begge 2 Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 jeg har også et sett, lakkert i samme farge faktisk... 500kr for begge 2 Om goliath ikke kan komme emd en enda bedre pris enn det så har vi en deal tror jeg, de er hele og fine?? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Kjøp dem av Jooey du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Ja hvordan ble det med disse speilene jooey?? Sjekk PM!!! Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Calling Jooey!!!! Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Da Jooey ikke har gitt lyd fra seg så trenger jeg fremdeles dette. Hvor mye hadde du tenkt deg for dine Goliath? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Bump!!!!!!!!!!!!! Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg