Olsen_nissan Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 en ny modd fra meg.. det er en WIP renault megane håper på komentarer hva jg eventuelt har gjort bra.. og hva som er gjort dårlig og hva som kan gjøres.. :) Org: WIP: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 trur kanskje høyere lykt er litt større en venstere lykt! men d skal fixes på! kommer update snart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 stylingen var litt blurry her og der, mangler litt refleksjoner på stylingen.. kan ikke helt si at dekalene passet inn heller..og CFen trenger litt mer arbeid..sett MSpeed sin tutorial? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 stylingen var litt blurry her og der, mangler litt refleksjoner på stylingen.. kan ikke helt si at dekalene passet inn heller..og CFen trenger litt mer arbeid..sett MSpeed sin tutorial? X er nokk ikke carbon panser! d er meningen at d bare skal være svart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 update! har fortsatt mye igjen på modden! oppdateringer kommer etter vært! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 stylingen var litt blurry her og der, mangler litt refleksjoner på stylingen.. kan ikke helt si at dekalene passet inn heller..og CFen trenger litt mer arbeid..sett MSpeed sin tutorial? X er du sikker på at har definisjonen på HVA som er blury på stell -x- ? synes IKKE den er blury, men kantete og litt toony er den! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 er du sikker på at har definisjonen på HVA som er blury på stell -x- ?synes IKKE den er blury, men kantete og litt toony er den! skal prøve å få litt mere runde kanter! takker mye for komentar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 er du sikker på at har definisjonen på HVA som er blury på stell -x- ?synes IKKE den er blury, men kantete og litt toony er den! Jaok.. sorry.. var kantete ja.. ikke alltid like lett:p X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Jaok.. sorry.. var kantete ja.. ikke alltid like lett:p X noen ganger virker d som du klager for å klage! men men! du har jo som oftest rett da!:P men noen ganger så blir man litt for ivrig å da går d gæli:P:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Tilbake til modden, og ikke dømming av -X-: Den virker litt kantete, og jeg synes det ser ut som om den er tegnet. Hvis dette er meningen, så er jo det bra. Men jeg tror det er meningen at den skal se ekte ut? :) Da må du jobbe litt mer med den, men det er jo en WIP så... :) Bra! Stå på! Blir sikkert bra det der! Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Tilbake til modden, og ikke dømming av -X-:Den virker litt kantete, og jeg synes det ser ut som om den er tegnet. Hvis dette er meningen, så er jo det bra. Men jeg tror det er meningen at den skal se ekte ut? :) Da må du jobbe litt mer med den, men det er jo en WIP så... :) Bra! Stå på! Blir sikkert bra det der! takker! noen som har forslag til hvordan jeg kan få den til å se mere "ekte" ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 en liten update nå! noen som har noen forslag til hva mere jg kan gjøre? eller noe jg må rette på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg