Gå til innhold

Lyst på et prosjekt? Selger golfen min for vrakpant.

Ranger emnet

Golf2

Anbefalte innlegg

Bilen er orginalt hvit, men er lakkert svart. Den ble sprøytelakkert av meg, og resultatet ble deretter. Den har gått ca 290.000km, motoren er byttet til en 1.8l som jeg tror har gått ca 200.000km. Selve motoren er bra (ny regreg og diverse), men forgasseren har en lei tendens til å fryse ofte (2e forgasser som ikke er helt god, og kan være jævlig til tider). Startmotoren drar litt dårlig, hva det skyldes vet jeg ikke. Bulker på bakskjerm (ganske stor) og litt på fremskjerm (liten), begge på høyresiden. Sprekk i frontrute. Førersetet er ødelagt, så jeg har provisorisk montert passasiersetet på førersiden. Karosseriet har egentlig lite rust, litt her og der vil en jo finne, men på viktige plasser som under og på kanaler er det forholdsvis lite rust.

Det står et Inter Alloy 60mm senkesett på bilen. Har firehjulskontroll, og TUV papirer på settet, men har ikke godkjent det i vognkortet. Følger også med JOM grill og grillist. Har org. felger med slitte dekk av ymse salg, og 16*7,5 OZ super turismo som jeg muligens kan selge med. Har en del deler av forskjellig kvalitet. Kan nevne: Panser, org. fjærer/fjærben, gti fjærben (har muligens kastet noe av dette, husker ikke helt), bakstilling, bakluke, styretannstag med en liten slakke, baksete gti, elektriske vindusheiser bak på 4dørs. Alt skal ut av garasjen enten ved at kjøper tar det med seg, eller at jeg kaster det på fyllinga.

Er lei av at bilen står og tar opp plass, så den selges til 1500kr uten skilter. Den befinner seg på nordmøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider