Gjest //TCCW Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Hvor mye pesetas er det snakk om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Hvor mye pesetas er det snakk om? budet er nå på 15.000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 allright. Hva må gjøres, hva er defekt, eu-ok osv? RUST? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 allright. Hva må gjøres, hva er defekt, eu-ok osv? RUST? eneste som må gjøres nå er og få koblet til lysa! og få den på eu-ok. så det er det eneste som er "defekt". rust er det nesten ikkeno av.er litt på venstre kanal bak. og litt lakk-rust på førerdør! interessert? bare og by:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 alltid interessert i gti einser.. Men er egentlig på let etter en helt original. Si ifra hva som skjer fremover da, mtp bud osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 alltid interessert i gti einser.. Men er egentlig på let etter en helt original. Si ifra hva som skjer fremover da, mtp bud osv. ja vel:) hvis du får tak i vanlige fjører og dempere,eksos og interiør og da eventuelt bygger om fra midtstilt eksos til vanlig igjen! så er det orginal igjen da!:) budet ligger på 15.000 nå og han er veldig int så hvis du er interessert så må du kanskje legge til et høyere bud litt fort! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Da råder jeg deg til å slå til. Har ikke anledning før i slutten av måneden til å kikke på den :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Da råder jeg deg til å slå til. Har ikke anledning før i slutten av måneden til å kikke på den :/ ja vel,den er grei:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 du har to uker på deg til og by over 15! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 :bump :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 får du 15 000 bør du takke ja på dagen. :kiss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Er forsåvidt intresset i en einser igjen, men er det slik å forstå at den starter som ett skudd nå og er helt rustfri under ? Ingenting annet negativt å bemerke enn den rusten på kanalen og døren (regner med det ikke er hull eller ?) Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Er forsåvidt intresset i en einser igjen, men er det slik å forstå at den starter som ett skudd nå og er helt rustfri under ? Ingenting annet negativt å bemerke enn den rusten på kanalen og døren (regner med det ikke er hull eller ?) den starter på 3 fårsøk! den er jo nesten ikke gått motoren etter overhaling så jeg tror ikke dysepakningene er helt tett enda! om det er riktig! den har blitt bedre,mye bedre! jeg har ikke sett noe rust under på bilen! er bare den rusten som er nevt som jeg vet om! er ingen hull nei! det er igjen og få fiksa lysa på den! skal bytte noen relleer i dag se om jeg får fiksa det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 bare og komme med bud over 15.000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 nei faen heller. da blir det vel til jeg beholder bilen for meg selv da! på grunn av at kjøper måtte trekke seg på grunn av no familie greier. men det gjør egentlig ikke meg NOEN ting:) da blir det ut og skru med en gang.hehe det som skal gjøres nå er å røske ut interiør og se etter rust. og en ting som plutselig har skjedd med bilen nå. motoren har begynt og gå litt ujevt.vet ikke hva det er.har bare rukket og pussa pluggene på den! det kommer litt røyg ut bak ved grenrøret,like bak der. kan det være topp-pakning som er gåen? eller bare ikke tett imellom grenrøret og motor? kom med forslag til hva det kan være!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg