Islanwind Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Viss eg skal få vrakpant for en bil, må eg ha både vognkort og skilt for å få penger? Kan noen si meg hva reglene er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Her var det nok at jeg hadde person nr, adresse, konto nr pengene skulle inn på, og chassi nr. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 okey.. er det likt alle steder tror du? Her var det nok at jeg hadde person nr, adresse, konto nr pengene skulle inn på, og chassi nr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa TropA Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Det som kreves er reg nr og chassi nr på bilen. Den som leverer inn bilen må ha med id. Selvfølgelig må man jo ha med kontonummeret man vil ha inn pengene på. Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Og en bekreftelse på att skiltene er levert inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Jeg trengt kun vognkortet til min, selv om den ikke sto på meg. Han sjekket bare opp i systemet at skilter var levert inn Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg