pIMp Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Har alt som trengs for å bygge om en e30. Det du får med er. 2x M5 motorer. En i deler og en som går. (komplett pakningsett som koster nesen 7k følger med) Motorfester Radiator. Alt er sveiset om for å passe i e30(innsug, termostathus osv.) Eksos. Gearkasse. Autronic SM2, med autotune og bredbåndslambda. TUV papirer for godkjenning med riktige bremser følger også med. Alt dette selges pga av at kassa må overhales, noe jeg ikke har penger til. Årets sesong er derfor over før den har begynt :(. Istedenfor skal jeg begynne å bygge nå for å rekke neste sesong og da trenger jeg penger. Prisantydning for alt dette er 50.000. eller bud. Donnald bud og verdensmestere som tror det er gratis å bygge bil trenger ikke bry seg med å poste eller ringe. :) Kan også sette dette i bilen din. Tlf 99 72 15 73. Ikke SMS. kjetil_sira@hotmail.com. Poster her og ikke i salgsforumet pga av at det er lettere for folk å spørre og jeg slipper å svare 10ggr på samme spm :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Hvilken bremser er nevnt i TUV-godgjenninga? Siter -04 BMW 320 Cd -84 BMW 323i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Hvilken bremser er nevnt i TUV-godgjenninga? M3 bremser... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Hvilke M5 motorer er dette snakk om? 3.6 el 3.8? Hvorfor må kassa overhales? Vet du km/årsmod. på disse? Ble masse spørsmål nå da, men håper det er OK.. :) Er seriøst intr. i dette.. Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 OT: Men hva blir nytt bygge for noe? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Hvilke M5 motorer er dette snakk om? 3.6 el 3.8? Hvorfor må kassa overhales? Vet du km/årsmod. på disse? Ble masse spørsmål nå da, men håper det er OK.. :) Er seriøst intr. i dette.. Tror det er 3.6 l... Han svarer deg sikkert i morra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Hvilke M5 motorer er dette snakk om? 3.6 el 3.8? Hvorfor må kassa overhales? Vet du km/årsmod. på disse? Ble masse spørsmål nå da, men håper det er OK.. :) Er seriøst intr. i dette.. Det er en 3.6l. Kassa må overhales pga av at sjaltegaffeler er bøyd. Når du tar kassa ifra hverandre må lagerene byttes også. Jeg er usikker på km, men det jeg vet er at motoren og kassa ble overhalt for under 100.000 km siden. Motor og kasse kommer fran en bil jeg henta i tyskland. Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Kans selge uten Autronicen, siden jeg trenger den :). Hva som skal bygges om jeg får solgt det jeg har er uvist, men det blir mye volum og ikke BMW motor ;) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Hmmm.. Motorfester, er det med? Som passer E30? Hadde vært digg detta altså! Skal tenke så d knaker, så kanskje jeg kommer ned å henter.. :) Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Hmmm.. Motorfester, er det med? Som passer E30? Hadde vært digg detta altså! Skal tenke så d knaker, så kanskje jeg kommer ned å henter.. :) "Har alt som trengs for å bygge om en e30" Motorfestene passer E30 ja ;) Har stått i E30'n hans... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Alt står i en e30 nå. Mangler bare en kasse som virker så er det tut og kjør. Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Oki.. Har hørt at org. kassa fra M3 E30 passer. Stemmer isåfall d?? Hmm.. Ble skikkelig kiin på denne altså Pimp :) Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Oki.. Har hørt at org. kassa fra M3 E30 passer. Stemmer isåfall d?? Hmm.. Ble skikkelig kiin på denne altså Pimp :) Ja, kassa fra orig. M3 E30 passer, i likhet med alle kassene til M30-motorer. Hvordan man gjør med clutch/lager er jeg derimot usikker på - men det vet kanskje pIMp? :) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeadlyFoX Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Jeg fant ei M5 girkasse på billisten hvis noen av dere trenger. BMW M5 GEARKASSE. Man. gearkasse, med orig. innmat, bra stand. 1994-modell, kmstand 177.000. Prisant. kr 6.000.- Kontaktinfo : Stig, telefon 47639594 (Hedmark) Siter - BMW 320i E30 - BMW 320/325i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Tror ikke jeg tar helt feil hvis jeg vil anbefale en M5 kasse og ikke en M3 kasse :) Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg