zeroangel Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 trenger tips om opel ascona C her jeg..har en ståenes i gården...vil gjerne vite åsse njeg kan få dwen til og gå bedwer...mere hester....og evt styling og farge...skal også bli kvitt litt rust på den...så tips om åssen man fjerner det hadde vært bra...MvH ME! Siter Opel Ascona C 1.6 - Kræsja (spiker) Bmw 528i 3.5L - mindre prosjekt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeroangel Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 legger inn noen bilder og jeg: Siter Opel Ascona C 1.6 - Kræsja (spiker) Bmw 528i 3.5L - mindre prosjekt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeroangel Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 har litt og gjøre kan du si...har da 2 onkler som kan hjelpe meg med sveising av rust og en av dem jobber på lakerings verksted...så det skal ikke være no stort problem..men vil hjerne ha tips om hva jeg kan gjøre...håper på tilbakemelding.. Siter Opel Ascona C 1.6 - Kræsja (spiker) Bmw 528i 3.5L - mindre prosjekt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg