Gå til innhold

Golf 1 Gti til salgs

Ranger emnet

Jokemasta

Anbefalte innlegg

Oppusningsobjekt\prosjekt\bruksbil(med litt utbedringer)

Golf 1 gti selges, årsavgift betalt, skulle vært til eu godkjenning før utgangen av april.

Bilen går ikke akkuratt for øyeblikket pga av den bare lader en gang i blant + at den ikke går på tomgang, stopper med en gang jeg går av gassen, sikkert bare litt finjustering av blandingen.

Den har rullet 307000(så vidt innkjørt :D)

Bilen har noe overflate rust og er ikke så fin i lakken grunnet dårlig pussing av undertegnede , bremser og hjuloppheng skal være bra(Trur jeg ;)) mye bra deler på denne bilen, og burde være et bra utgangspunkt for et einzer prosjekt.

Selges med rød og sort rabbit interiør

Bilen selges med tungt hjerte pga av jeg ikke har tid og plass til å gi den den omsorgen den fortjener, send sms\ring etter 1530 eller send en mail

haster !!

mangler som jeg vet om:

-Uorginalt speedo(måtte bytte det orginale med computer pga av at tripteller streika)

-Rabbit interiør(en tidligere eier har bytta ut det ordentlige gti interiøret med rabbit interiør)

-Skulle vært eu godkjent før utgangen av april

-Lader bare en gang i blant

-går ikke på tomgang

-overflate rust grunnet dårlig lakkerings jobb i fjord

-mulig hull i potta

- lite lakkskille som ses når solen står rett på , den ene siden( forskjerm, baksjerm, og litt av døren) har en litt lysere farger, ser ut som han har lagt et lag mindre akkuratt der, han måtte pusse det ned igjen fordi det hadde rent litt, jeg mente han skulle ta hele bilen, men det nekttet han, liker ikke han lakkerern lenger ;)

positive sider(ja det finnes faktisk noen :D)

- Veldig bra komp på motoren(testet den for litt siden, jevn og fin)

-alt i trommler bak og nye klosser forran ble ordnet november i fjord

- trur hjuloppheng skal være bra, er ikke sikker på alt av foringer, men dempere og fjærer er ok+

- utrolig artig bil å kjøre når den går som den skal :)

er en fin bruksbil hvis man er villig til å invistere noen timer med mekking på den

selges på grunn av plass mangel og på grunn av jeg mangler egenskapen til å skru på denne bilen selv å er lei av å mase på kompiser ;)

bilen selges for 5 høvdinger (5000 kr)

nås på telefon 41546556 etter kl 1530 eller sms som jeg svarer på så fort som mulig eller på mail Jokemasta@c2i.net

Har prøvd å ramse opp alt jeg kan komme på av problemer, finner jeg mer adder jeg med en gang, er ikke interisert i å lure folk azzå :)

bilder kan sendes på mail, har ikke noe sted å legge de ut

Bilen kan ses i skien telemark

også noen bilder her :

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=746415

VW Golf MK1 GTi 1983 mod(endelig mk1 igjen :D)

BMW e34 520i 24v 1995 mod

(x)Mercedes Benz 190 E 2,0L 1990 mod

(X) VW Golf MK1 GTi 1,8L 1983 mod(Savner deg allerede Jenta mi :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider