Oshim Skrevet Februar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 Hadde vært kjempe trivelig om noen hadde en av de gamle spoilerne (de store) til Golf16V ..det må være noen som har det? ..alle nå bytter jo til 90fangers alikevel.. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 Originally posted by Oshim Hadde vært kjempe trivelig om noen hadde en av de gamle spoilerne (de store) til Golf16V ..det må være noen som har det? ..alle nå bytter jo til 90fangers alikevel.. Er vel helt lik den som er på 8v oxo? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Februar 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 Ja. det er nok fullt mulig det.. Men jeg vil ha en sånn som er så god som ny (omtrent)... Min ser ut som er brukt i bilcross! Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 Originally posted by Oshim Ja. det er nok fullt mulig det.. Men jeg vil ha en sånn som er så god som ny (omtrent)... Min ser ut som er brukt i bilcross! Så en ganske kul 16v brukt i bilcross sommeren 01. :( Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Februar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 http://www.veng.no selger vel kanskje slike nye til en billig penge ? :) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Februar 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 PoloLars... var det du som var intressert i Derby/classic front?? Har en til en billig peng.. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 jeg har ei slik leppe liggende nasten strøken..hva byr du?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mars 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 nei... 250kr ?? :rolleyes: Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg