bjirn Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Den der er vel ikke noe værre enn den som han på forumet her har.. den røde med den sinnssykte vingen bakpå.. Pøh, den er tøff den, eneste er felgene som ikke ser ut... faen, det er en Golf jo.... det tok det jaggumeg lang tid før jeg så :D tenkte først det var en micra jeg da... huffamei.. men om eieren liker den er det jo greit.. sikkert noen andre som synes den er feit også :) Tenkte en krysning av Sunny og Civic når jeg så den jeg... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 btw. Vingen har jo avgått med døden. Den tok jo Toten transport seg av :D Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 btw. Vingen har jo avgått med døden. Den tok jo Toten transport seg av :D Nesj, såvidt jeg forstod overlevde den :P Er uansett en golf til med den vingen her i området :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg