hamansen Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Noen som har liggende skvettlapper foran til vectra a? er intr. hvis det er noen som har liggende.. :) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Tror jeg har liggende ett par, må sjekke i garasjen... Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Har liggende de fremre ja, smårift på siden men ellers god stand. Tror jeg har alle boltene og... Bare å si ifra viss du er interressert Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Hei! takk for responsen, men jeg fikk meg nye veldig billig :) har du enda liggende originalfronten til vectraen din Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Nei dessverre... Dvs har liggende den orginale 2000 fronten men den er noe småskadet. Kan og hende jeg må bruke den selv en periode nå så :S Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg