nybraa Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Jeg har et problem med med min van chevrolet van g20. Det er en feil som verkstedet mener at er ikke eu godkjennings dyktig. Det er at vindus pusseren ikke går ned etter at du har slått den av. En helt enkel feil som mange andre bile har lovelig. Dette må være feil?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbird Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Mener du viskerne står rett opp når de stopper? Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nybraa Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Når du stopper vindusviskeren så stopper de der du vil at de skal stoppe. De går ikke automatisk tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Når du stopper vindusviskeren så stopper de der du vil at de skal stoppe. De går ikke automatisk tilbake. det får du dessverre ikke godkjent..jeg vet siden jeg hadde samme problemet på mercedesen jeg hadde.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70' Chevelle Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Dette har jeg en fin løsning på! Ta ut sikringen så viskerne ikke funker i det hele tatt. Da får du 1'er feil og bilen er godkjent! Siter 68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE** x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 det får du dessverre ikke godkjent..jeg vet siden jeg hadde samme problemet på mercedesen jeg hadde.. jeg hadde samme dilemma på min bil og.. men den fikk jeg godkjent!! så det er nok bare verkstedet som vil tyne deg for mere penger for at du ska komme inn en gang til å svi av noen lapper på en ny test, bare for å vise at viskerne funker.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg