PoloDude Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Har en plan om å mont en cuppdiff bak under fangeren lik den som står på ex-Poloen til Blueboy.......men så lurer jeg på en sånn RS fanger i samme gata som Sony har..................Hva ville dere valgt....Cupdiff på org style fanger eller ny RS fanger? (vi snakker fortsatt bak) Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 ingenting smaken er som baken Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Hm...ja det var jo en tanke...hadde den vært dritlav så hadde det vært kult...men med 40mm senk vil jeg gjøre den litt mer "brutal" bakfra....som liksom matcher badlooken foran...... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Så senk mer da :) Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 jeg ville valgt en bakfanger som er helstøpt hvis du skjønner..ser bedre ut enn å skru på plastikk under fangeren. Velger du det siste burdte du evnt sparkle overgangene for å få det til å ikke se så jalla ut syns jeg da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Så senk mer da :) Helt uaktuelt mens den er bruksbil Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 jeg ville valgt en bakfanger som er helstøpt hvis du skjønner..ser bedre ut enn å skru på plastikk under fangeren. Velger du det siste burdte du evnt sparkle overgangene for å få det til å ikke se så jalla ut syns jeg da :) Nettopp slik jeg tenker nå...derfor innlegget......i tillegg kjenner jeg en som vil ha bakfangeren jeg har nå....... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Helt uaktuelt mens den er bruksbil min er en bruks bil....den er senket en 70mm lr noe...:) Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 min er en bruks bil....den er senket en 70mm lr noe...:) Men nå bor du i Sverige hvor man bruker penger på å bygge veier...(kanskje jeg må flytte)....jeg bor på landet og har noen medstudenter som er i størrelse XL som sitter på til skolen og det subber litt noen ganger nå........ Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg