Dodgy Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Vi har en del anlegg, batterier og pils i russebilen vår. Snart skal vi kjøre til kongeparken og da blir det jo helt sikkert en teknisk kontrol på veien nedover. Bilen er kun en oljelekasje fra styresnekke unna 0 feil på EU godkjenning så den er i topp teknisk stand. Det som er problemet med vår bil er vekten, vi vet ikke hvor mye den veier, men det er ikke langt unna det lovlige i vognkortet. Bilen kan dere se i linken under (gjerne kommenter bilen) :) Jeg lurer på om noen vet hvor i Bergen man kan veie bilen? Om det er flere steder, hvilke sted er nermest Fana? Hadde vært greit å ikke kjøre gjennom auto-passen så mange ganger. Den bruker ikke så lite diesel heller... Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Kan jo prøve den i åsane, i vågsbotnen(?)... Tror kanskje den er stengt med bom, men der er det hvertfall vekt for biler... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 på vei mot voss tror jeg det er en. rett etter osterøybroen. husker vi var på vei til voss for noen uker siden og kompisen min stoppet der for å veie bilen.. kan hende jeg svimer Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 er en på statens vegvesen i fyllingen,den er ute og alltid åpen...bare å kjøre rett oppå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg