Mosk Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 orginal golf g60 me justerbart kw senkesett å borbet a 9*16.følger med sns chip supersprint grenrør og asumetrisk kam som ikke er sett i enda.hele bilen er nesten i deler,motoren trenger det meste av pakninger nytt og den eneframskjermen har ein lei bolk.Dette er et prosjekt for noen som har lyst på noe å mekke på å kan få ein god bil etter på.det meste av bremser å stasj er nytt,mangelapp på felger og co måling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Er alt komplett da? ca pris? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 jeg kjøper de 9x16 felgene om du selger de utenom. :) **SEND MEG PM** du kan jo selge hele bilen i deler, du tjener nok mer på det enn å selge den komplett om det må gjøres så mye på den:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 ja alt e komplett,men eg selge ingen deler laust.har et lån å betala så eg trenge pengar.ska ha 40 tusen for alt samla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 sleng frampå noen bilder da, så vi får se kjerra. bilder selger!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 sko gjerna ha jort det men eg har ingen anelse ennå koss eg jør det,har ein kompis så kan hjelpa meg ein dag så di kommer snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Ikke for å virke ødeleggende, men er mer spørrende, slik at jeg får en viss anelse, er ikke dette dyrt for en bil som ikke går? bare lurer på hva man må ut med for en g60 med såppas mye deler liksom;) Hvis du tar dette på en negativ måte at jeg lurer, skal jeg selvfølgelig slette inlegget mitt momentant, er som sagt bare et spørsmål generelt om g60=) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg