[TT] Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Her kommer sikkert det vanlige rookie spm: Bil: Audi a4 -96 Spiller: Ny pioneer Høytalre: Orginale 5 stk. med orginal BOSE forsterker. + 12" aktiv sub. Når jeg slår av CD/radio spilleren min så smeller/knitrer det i høytalerne? Det gjorde IKKE dette da den orginale kasette/radio spilleren sto i? Har brukt en overgang til ISO som fulgte med bilen. Alt skal være koblet riktig bak. Har en aktiv sub bak. Der har jeg lagt opp størm og signal på hver side av bilen. Den orginale BOSE forsterkeren har en slags pin plugg, som det ikke er lett og skjønne seg på. Trenger sårt hjelp! Siter . Hilsen Truls. O 00 Audi TT Turbo Quattro 225C + X 97 Audi A4 Turbo S Quattro++ x 94 Jeep Cherokee V6 32"+ x 96 Honda Civic Hb 1.6 17"+ x 89 Toyota Hilux 2.5D 8" hev /35x14.5" hjul+++ x 86 Nissan Kingcab 2.5D 3" hev /33x12.5" hjul + Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arcatus Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Dette skjedde av og til med gamle pioneer spilleren min og, og for meg hjalp det å skru ned lyden før jeg skrudde av... -er ikke sikker på om det skjer med den nye pioneeren min.. er blitt en vane å skru ned... Siter -clio 1,4 R(øøøø)N Franskmenn ER litt rar... "Bagasjerom? Neiii.. har ikke det jeg, legg det i bagasjesetet du..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paasan Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Prøv å legg opp ny jording til spilleren. Dette fungerte for meg. Siter - 97 VW Passat 1.8 X 84 VW Golf GTI 8v (død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[TT] Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Prøv å legg opp ny jording til spilleren. Dette fungerte for meg. Skal prøve. Siter . Hilsen Truls. O 00 Audi TT Turbo Quattro 225C + X 97 Audi A4 Turbo S Quattro++ x 94 Jeep Cherokee V6 32"+ x 96 Honda Civic Hb 1.6 17"+ x 89 Toyota Hilux 2.5D 8" hev /35x14.5" hjul+++ x 86 Nissan Kingcab 2.5D 3" hev /33x12.5" hjul + Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Hadde samme problemet med min Rockford Fosgate spiller. Endte opp med at jeg monterte bryter på remoten, skrudde av denne før jeg stoppa bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg