Grandiosa Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Har søkt litt å fant ikke noe godt svar på det! :o Er det noe poeng i å lydisolere gulvet i bagasjerommet ? Vil også gjerne høre hvilke lydisolering-produkter folket bruker og litt om erfaringer med de forskjellige :) Tenkte nemlig å starte å lydisolere min New Beetle (gulv og vegger)! Har en Alpine V12 MRD-M500 monoblokk med Alpine Type-R 12" montert i bilen, så har jeg en Alpine V12 Mrd-F540 4-kanaler liggende og tenkte jeg skulle lydisolere litt før jeg gikk til innkjøp av Alpine Type-R Coaxialer, Alpine Type-R komponentsett og Alpine CDA-9835RB spiller og montere det:) Siter Ugly is in! - 09 Scirocco, 82 Golf C x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6 VWAUDI-Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grandiosa Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Her flommer det jo over med svar :rolleyes: Siter Ugly is in! - 09 Scirocco, 82 Golf C x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6 VWAUDI-Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Jepp, vil tro det har noe for seg. Se på prosjekttrådene, der har folk lagt lag på lag med demping. Du demper resonnanser fra subelement(ene) samt demper veistøy. Alt i alt en vinn vinn situasjon for alt annet enn drivstofføkonomien. Blir fort noen kilo ekstra ;) Dynamat og Brown Bread er vel det som er gangbart her. Har sjøl dempa framdørene med 3 lag, men må nok klistre på etpar til samt ta etpar andre dempegrep. Deretter skal jeg tapetsere bagasjen med 5- 6 lag og støpe subkasse i glassfiber. Ribb ut, vask rent, lim inn :) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grandiosa Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Good shit! hehe, Har tenkt endel på det at bilen går så styggelig mye dårligere med all stereoen, men da får man heller bruke masse penger på motor i ettertid og konsentrere seg om underholdning for ørene i første omgang! :) Siter Ugly is in! - 09 Scirocco, 82 Golf C x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6 VWAUDI-Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sfh Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 det man bruker i kilo av dempa matter/masse kan man kombinere med like mange kilo turbo saa gaar den som foer :D kansje endatil bedre... og turbo passer jo pa alle biler :D :D mvh, stig (som gikk litt OT... men uansett... :) ) Siter 1986 bmw 318i 1987 Ford Escort xr3i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Har turbo allerede. -Gammel turbodiesel, hehehe :D 120 gamp og 280 nm greier seg i bøtter og spann for min del. Skal jeg grisekjøre låner jeg bil på bane ;) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 det man bruker i kilo av dempa matter/masse kan man kombinere med like mange kilo turbo saa gaar den som foer :Dkansje endatil bedre... og turbo passer jo pa alle biler :D :D mvh, stig (som gikk litt OT... men uansett... :) ) Skal jeg tolke dette dithen at 1 kg bilstereo bør kompanseres med 1 kg høyere ladetrykk.? :p "Lurer på om Mazdaen tåler 120 Bars ladetrykk" :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sfh Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 hadde jeg ment det hadde jeg sagt det...men har du jo 120kg med bilstereo saa kompenser det med en turbo og utstyr med vekt paa 120kg... trenger ikke trykk da..har mengden da :D :D mvh, stig Siter 1986 bmw 318i 1987 Ford Escort xr3i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.