Gå til innhold

Vurderer å kjøpe Pioneer DEH-P9600MP

Ranger emnet

Otto von Bismarck

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe Pioneer DEH-P9600MP , som er en CD-spiller.

Hvordan er den er i toppen, dvs. diskantområdet og mellomtonen?

Tåler den å bli sammenlignet med Alpine i samme prisleiet?

Her er den:

http://www.elgiganten.no/commerce/lobby.asp?step0=6&step1=830&step2=11&step3=&step4=&step5=&ProdNo='DEH-P9600MP

Fin, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å kjøpe Pioneer DEH-P9600MP , som er en CD-spiller.

Hvordan er den er i toppen, dvs. diskantområdet og mellomtonen?

Tåler den å bli sammenlignet med Alpine i samme prisleiet?

Her er den:

http://www.elgiganten.no/commerce/lobby.asp?step0=6&step1=830&step2=11&step3=&step4=&step5=&ProdNo='DEH-P9600MP

Fin, ikke sant?

Til den prisen får du Alpine-spillere som låter bedre ;)

Men likevel foretrekker noen Pioneer pga. andre ting.

Jeg synes dessuten det finnes mange Pioneer-spillere som ser bedre ut enn denne...

F.eks: 7700, 8600, P90, P9 osv.

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til den prisen får du Alpine-spillere som låter bedre ;)

Men likevel foretrekker noen Pioneer pga. andre ting.

Jeg synes dessuten det finnes mange Pioneer-spillere som ser bedre ut enn denne...

F.eks: 7700, 8600, P90, P9 osv.

Mvh

Stian

Hvilken spiller ville du ha valgt til en pris mellom 4-7ooo.- Det er jo mange som kjøper spiller pga utseende, jeg er vel kansje blant de.

Men etter å ha lest en del i forumet så synes jeg at det å velge utstyr blir langt vanskeligere en det jeg trodde. Jeg har en spiller i dag som heter Pioneer DEH-P3630 den har bare 2 utganger så jeg tenkte å bytte denne til en med 3 utganger. Men nå begynner det å minske på pengene etter at jeg har kjøpt mye utstyr som skal monteres, så da er det vanskeligere å velge.

GalantV6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken spiller ville du ha valgt til en pris mellom 4-7ooo.- Det er jo mange som kjøper spiller pga utseende, jeg er vel kansje blant de.

Men etter å ha lest en del i forumet så synes jeg at det å velge utstyr blir langt vanskeligere en det jeg trodde. Jeg har en spiller i dag som heter Pioneer DEH-P3630 den har bare 2 utganger så jeg tenkte å bytte denne til en med 3 utganger. Men nå begynner det å minske på pengene etter at jeg har kjøpt mye utstyr som skal monteres, så da er det vanskeligere å velge.

GalantV6

8600 er ikke et dårlig valg...

Så har du Alpine CDA-9835RB som er en meget god spiller, men denne er vel egentlig gått ut nå. Det burde kanskje gi mulighet for en god pris ;)

I den prisklassen hadde jeg kjøpt Alpine CDA-9853R, CDA-9855R eller DVA-9965R. Alt etter hva du trenger og pris. Har ikke sett noen priser på disse ennå, men regner med de er omtrent innenfor området du oppga.

Ellers er det ikke tvil om hvilken spiller jeg vil ha når den tid kommer; Pioneer DEX-P90RS :D

Planen var egentlig å kjøpe etterfølgeren til Alpine CDA-7998 når den kom, men det gjorde den aldri :rolleyes:

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider