Viko Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Såg den nye og første BMW M5 med 507 Hk regga i Norge i Bergen for noen dager sia, Su13... Idar vollevik sin (chess-grunderer), Det er en sinnsyk rå stander bil... NICE :respect yummy yummy yummy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Pen den! V10 :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 grom bil det ja :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MMORE Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Lenge siden jeg så den på alnabru (oslo). JA, med norske skilter.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sublime Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Lenge siden jeg så den på alnabru (oslo). JA, med norske skilter.... Sikker på at det ikke var BMW Norge sin da? Det er en demobil, og den går derfor i Oslo. Den er sølv og BR-reg. Siter www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Sikker på at det ikke var BMW Norge sin da? Det er en demobil, og den går derfor i Oslo. Den er sølv og BR-reg. Vet jaffal at den eg snakker om er svart og går i Bergen og er SU regga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Vet jaffal at den eg snakker om er svart og går i Bergen og er SU regga. Stemmer nok det ja, så den i går eg også! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Ja står en svart Su-13 parkert utenfor hos vollvik iallefall :) Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Så en sølvgrå en for 2 uker siden stå utenfor BMW på kokstad. Det ligger jo rett ved jobben min, så får med meg det meste som er der oppe. Så og den csl'en som går i bergen dra på litt der oppe. Digg lyd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyngman Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 har selv sett svinet kjøre rundt her i bergen i BMWen og han er i hvertfall ikke tam på gassen det er helt sikkert hehe....er flatt fjøl hver gnag jeg ser han hehe ganske tidigt å tenkte på ja hehe....lurer litt på hvordan det blir når han får "egget" sitt jeg hehe :driving Siter Dyngman, Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg