GalantV6 Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Hei alle sammen. Jeg er på jakt etter en billig spiller helst Pioneer DEH-P80 eller 9600. Jeg har sett mange billige av disse modelene, men de har oddetall. Spørsmålet er om det går ann å bygge disse om til vanlig radio. GalantV6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Hei alle sammen. Jeg er på jakt etter en billig spiller helst Pioneer DEH-P80 eller 9600. Jeg har sett mange billige av disse modelene, men de har oddetall. Spørsmålet er om det går ann å bygge disse om til vanlig radio. GalantV6 Hadde du søkt hadde du nok funnet svar på dette... Det er ikke lenge siden Megabillig sa dette ikke var noe problem. Men du kan jo høre med autod hvor mye han skal ha for disse med vanlig radio, der får du garantert en god pris ;) Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Hei alle sammen. Jeg er på jakt etter en billig spiller helst Pioneer DEH-P80 eller 9600. Jeg har sett mange billige av disse modelene, men de har oddetall. Spørsmålet er om det går ann å bygge disse om til vanlig radio. GalantV6 Les meget godt igjennom bruksanvisningen hvis disse er å finne på nett. Eller prøv å komme i kontakt med en hjelpsom forhandler/importør. Enkelte spillere har en funksjon som gjør det mulig å bytte mellom US og Euro mottagning ved hjelp av bestemte kombinasjoner av knappe trykk. Jeg vet ikke om Pioneer har modeller med en slik funksjon da jeg aldri har kikket så nøye på merket ;) Men enkelte andre merker har dette på noen modeller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Les meget godt igjennom bruksanvisningen hvis disse er å finne på nett. Eller prøv å komme i kontakt med en hjelpsom forhandler/importør. Enkelte spillere har en funksjon som gjør det mulig å bytte mellom US og Euro mottagning ved hjelp av bestemte kombinasjoner av knappe trykk. Jeg vet ikke om Pioneer har modeller med en slik funksjon da jeg aldri har kikket så nøye på merket ;) Men enkelte andre merker har dette på noen modeller Hei Har du noen merker som du vet kan endres til euro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 RDS er vel også noe som er fraværende på disse spillerene. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 HeiHar du noen merker som du vet kan endres til euro Har sjekket litt på Alpines eldre CVA modeller da jeg lenge har hatt lyst på en CVA-1000. men sålangt er det bare CVA-1004 som ser ut til å ha denne funksjonen. Mine undersøkelser har vært med tanke på bruktmarkedet. skal jeg først kjøpe nytt og betale for en Garanti. vil jeg heller kjøpe av en Norsk forhandler og slippe eventuelle problemer med garanti saker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cool Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Pioneer 8600MP og 9600MP er helt like med vanlig eller oddetall radio, de må bare programeres etter hvilken radio du ønsker(vet ikke hvordan det gjøres) Siter Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Krever større inngrep med loddestasjon på begge disse spillerne. Ingen spøk med andre ord. Hoved Micro prosessoren må blant annet skiftes ut og må loddes av og på manuelt. I tillegg til et par andre småting som må gjøres. Vi orker ikke gjøre dette selv lenger, for mye hodeverk. Med hilsen megabillig.com Pioneer 8600MP og 9600MP er helt like med vanlig eller oddetall radio, de må bare programeres etter hvilken radio du ønsker(vet ikke hvordan det gjøres) Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cool Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Krever større inngrep med loddestasjon på begge disse spillerne. Ingen spøk med andre ord. Hoved Micro prosessoren må blant annet skiftes ut og må loddes av og på manuelt. I tillegg til et par andre småting som må gjøres. Vi orker ikke gjøre dette selv lenger, for mye hodeverk. Med hilsen megabillig.com Jeg trodde de bare trengte omprogramering jeg, mener jeg har lest det et sted. Men alle kan ta feil, beklager. Siter Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Det er mulig på noen spillere via knapper i fronten mens andre må du inn i setup og velge radio tuninga. Mens Pioneer skal gjøre det på den vanskelige måten. Finnes også spillere du ikke kan forandre på. Når får dere i Norge digital radio overføring via satelitt som vi har hatt i USA i lange tider nå? Med hilsen megabillig.com Jeg trodde de bare trengte omprogramering jeg, mener jeg har lest det et sted. Men alle kan ta feil, beklager. Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg