volvo264 Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 ønsker å kjøpe komplett/mest mulig komplett insprut av den gamle ET uten hjerne (b21et) mekanisk sprut system.. er ikkje so viktig med el-nett eller insuget..men slangane å resten er viktigast Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 opp :) ingen som har B21ET insprut liggandes, eller nåke??? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 apsolutt ingen? rart bambam Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 jeg har et delvis komplett. mangler ei dyse TROR jeg. hvis ikke kan du få kjøpt det komplett med innsug og alt. du betaler frakt... bud! Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 jeg har et delvis komplett. mangler ei dyse TROR jeg. hvis ikke kan du få kjøpt det komplett med innsug og alt. du betaler frakt...bud! okej..er de med el-nett også da eller? men er de forsjell på dysene på ein B21ET og ein B23E?? berre ett spm :) har sendt pm=) Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 er vel igrunn ikke så mye el og sende med... er jo bare et par ledninger hit og dit med litt 12v signaler. det er i hvertfall den "klumpen" med filter og sånn i med røra og dyser, + komplett innsug. kan evt. se om jeg har mer i morra kveld etter jobb. Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 er vel igrunn ikke så mye el og sende med... er jo bare et par ledninger hit og dit med litt 12v signaler.det er i hvertfall den "klumpen" med filter og sånn i med røra og dyser, + komplett innsug. kan evt. se om jeg har mer i morra kveld etter jobb. den "klumpen" er den komplett med slangane til dysene? mulig å få tatt ett bilde av delane, slik vi får litt oversikt om ka som er der? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 skal se på det i morra kveld etter 9 engang. kommer fra jobb da.. blir mobilbilder men duger vel doh Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 skal se på det i morra kveld etter 9 engang. kommer fra jobb da.. blir mobilbilder men duger vel doh duger fint de du :) vertfall bedre en ingenting Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg