HolmenR Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Som topic antyder... Noen som vet hvor man får tak i ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Som topic antyder... Noen som vet hvor man får tak i ? http://www.gsbildeler.no skal ha takvinke / bakrute spoiler.. vurderer dette selv til min touring Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Min er kjøpt på GS. Husker ikke hva jeg betalt men tror ikke den var så dyr. Det gjør seg i hvertfall med takvinge på E36 Touring. Siter Min bil m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 motortechnik i Skien.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolmenR Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Syntes det er ganske dyrt med to lapper for en liten vinge jeg :) men det gjør seg bra! Hva har dere andre med touring gjort med antenna? den må bort, men bør vel ha en liten en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Syntes det er ganske dyrt med to lapper for en liten vinge jeg :) men det gjør seg bra! Hva har dere andre med touring gjort med antenna? den må bort, må bør vel ha en liten en? Har antenne i vinduet bak på venstre side jeg... Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg