TurboHansen Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 7800kr fikk jeg innbetaling på angry 2000 får kompisen min gleden av og betale angry blei en dyr dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Hvor ble dere tatt? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboHansen Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Hvor ble dere tatt? jeg ble tatt i drammen av oslo up og kompisen min ble tatt i tønsberg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Vi passerte dere rett ved rundkjøringa avkjørsel til Døgnet, en rød rx7 og en rød cossie. Husker dere en Audi stasjonsvogn som sto på e18 og venta nedenfor rasteplassen? =) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Fillern du bor ved øvre smidsrødvei du? Kameraten min kjøpte ic og dump av deg tror jeg :) Det stemmer det :) Oi..? Har aldri sett bilen din selv om jeg bor rett borti gata... (skarphaga) :wonder Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Oi..? Har aldri sett bilen din selv om jeg bor rett borti gata... (skarphaga) :wonder Er stealth vet du ;) Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Audien står gjemt i hagen bak en busk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Ka d e nu fillern? E du begynt å "hide" glise? Hmm, må vel kom sørover å vise dæ baklysan da, så du har grunn t å skjule den!! Hehe sombrero Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Ka d e nu fillern? E du begynt å "hide" glise? Hmm, må vel kom sørover å vise dæ baklysan da, så du har grunn t å skjule den!! Hehe sombrero Hehe! Ja e bare å kom og prøv. ;) Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Will do!! :rolleyes: Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazte Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 jupp...hu med det hvite skjørtet....litt flaut nå hvis noen sier hu er 14 el.no :rolleyes: men hu så eldre ut...hehe poste pic? Siter -05 Vw Caravelle T5 2.5TDI -78 Fiat 126 -Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboHansen Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Vi passerte dere rett ved rundkjøringa avkjørsel til Døgnet, en rød rx7 og en rød cossie. Husker dere en Audi stasjonsvogn som sto på e18 og venta nedenfor rasteplassen? =) nei kan ikke si jeg husker det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg