Eclipse Gsx 4x4 210hp Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Jeg har en Ford Sierra som jeg nettopp har satt i sparco seter. Men jeg hadde ikke noe understell til setet, så da brukte jeg bare det originale. Det passet jo sånn halveis og stolen sitter fast og alt sånt, men min bror hevder at dette er ulovlig og at jeg kan få ei helvetes bot for dette. Er jeg nødt til å kjøpe et understell til nettopp denne stolen for at dette skal bli lovlig? Jeg har leitet som faen overalt, føler jeg, men jeg finner det ikke! Og åssen er det med øyelokk over lyktene? Er det også ulovlig? Jeg brukte bare teip da jeg ikke gidder å bruke flere hundre kroner på en liten ting som skal ligge over lyktene... Men det ser faktisk jævlig bra ut, det må jeg si! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Jeg har en Ford Sierra som jeg nettopp har satt i sparco seter.Men jeg hadde ikke noe understell til setet, så da brukte jeg bare det originale. Det passet jo sånn halveis og stolen sitter fast og alt sånt, men min bror hevder at dette er ulovlig og at jeg kan få ei helvetes bot for dette. Er jeg nødt til å kjøpe et understell til nettopp denne stolen for at dette skal bli lovlig? Jeg har leitet som faen overalt, føler jeg, men jeg finner det ikke! Og åssen er det med øyelokk over lyktene? Er det også ulovlig? Jeg brukte bare teip da jeg ikke gidder å bruke flere hundre kroner på en liten ting som skal ligge over lyktene... Men det ser faktisk jævlig bra ut, det må jeg si! :D Jeg har laget egne understell til stolene min da det ikke finnes orginale understell til dem. Jeg fikk det godkjent. Men nå er det ganske bra laget til og stolene sitter helt fast! Når det gjelder øyelokk så er ikke det lov da det kan hemme sikten din. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eclipse Gsx 4x4 210hp Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Hmm. Teit egentlig! Det er jo bare teip, så det lyser jo tvers gjennom :) Men hvis jeg hadde blitt stoppet med det originale understellet på, tror du jeg hadde fått bot for det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettcp Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Men hvis jeg hadde blitt stoppet med det originale understellet på, tror du jeg hadde fått bot for det?? NEI det kan jeg aldri tro. hvordan kan din bror påstå det???? Siter 97748454 Kadett c pick up. Saehan max -79 Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72 Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk) Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eclipse Gsx 4x4 210hp Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 hakke peiling. Han sa bare at han hadde hørt det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Om det orginale understellet ikke passer helt på de nye stolene så utgjør dette en sikkerhetsrisiko og du KAN få bot på det. Men tvilsomt at de undersøker bilen så grundig i en rutinekontroll. Du kan få større problemer i en EU-kontroll. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eclipse Gsx 4x4 210hp Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Ja, men hvis jeg modifiserer det litt, slik at det passer 100% Og at det ikke er til å rikke på, da vil det vel gå fett? Tror du ikke det? Til og med i en eu kontroll? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Ja, men hvis jeg modifiserer det litt, slik at det passer 100% Og at det ikke er til å rikke på, da vil det vel gå fett? Tror du ikke det? Til og med i en eu kontroll? Jepp, så lenge det er gjort skikkelig. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg