Chosen Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Heisan.. En venn av meg er litt inntressert i en Honda Prelude, 92-95 ? Ihverfall.. Han lurte på om jeg gadd å legge inn innlegg her, og høre om noen kunne skrive en liten kjøpsguide til disse bilene? En med godt kjennskap til bilen.. Den burde innholde ting man burde se etter når man er å ser på bilen, fordeler og bakdeler, vanlige feil osv.. Ting man burde være klar over :) Kan godt også legge inn noen linker med infosider om bilen da.. :) På forhånd takk! Mvh Jonas Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Ingen? Hadde vært fett å fått litt info her! Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Alle motorene som denne bilen ble levert med er skuddsikre under normal drift, så det er ikke noe å henge seg opp i. Men bilen er gammel... Dvs foringer er slitt og litt rust her og der. Spesielt i hjulbuer.. du må ta rusten med en gang før den får utvikle seg. Se under alle gummipakninger, vinduslister etc. Antirustbehandling er å anbefale. Normale sliteting som eksosanlegg og bremseskiver/klosser etc må du regne med å bytte. Bytte av fjærer og dempere er lurt, hvis bilen har trillet endel.. Bilen er utrolig god å kjøre, ligger godt på vegen. Selv om bilen er gammel så har den bedre kjøreegenskaper enn en haug andre langt nyere biler jeg har kjørt. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rio Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 gå inn på club-honda.org (y) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg