Marius Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Les mere her Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Les mere her Hvor da? Er bilen din usynlig ? notin mvh Edit:Nå ser jeg den ! Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Håper du kommer lengre enn de 2 forrige Nissan "Bilforumet" prosjektene da heyyou Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Haha jeg og :D Håkon har kjøpt seg lelihet han så han driver å pimper den. Håper du kommer lengre enn de 2 forrige Nissan "Bilforumet" prosjektene da heyyou Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriklh Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Kult prosjekt, Hva er den rense veska du brukte til å vaske delene? hvor kjøpte du den? hvor mye kosta den? Siter VW Caddy, bruksprosjekt. (1,8l motor og 5 trisnskasse Ønskes) crosscart 180ccm *hjemmebygget* Vw boble SELGES I DELER vw polo 92` TRENGER VENSTRE FORSKJERM Croscart med gsxr 750 motor 140hp under konstruksjon Transit 1979 russebil SELGES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Kult prosjekt, Hva er den rense veska du brukte til å vaske delene? hvor kjøpte du den? hvor mye kosta den? Copy that! + Varmer du bare opp væska med propanbrenner og putter bitene oppi å lar det stå å "koke" i noen timer? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Kult prosjekt, Hva er den rense veska du brukte til å vaske delene? hvor kjøpte du den? hvor mye kosta den? Den kosta 20kr literen ca. Blandingforhold er litt variabelt i forhold til hvor sterk konsentrasjon du trenger. Jeg husker ikke hva firma het men jeg ble anbefalt det firma av http://www.skovly.no Si du skal ha kjemikalrens til alu. :D:D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Copy that!+ Varmer du bare opp væska med propanbrenner og putter bitene oppi å lar det stå å "koke" i noen timer? Ja det tar et par timer å få veske varm med en 14KW patron. :D Rensevesken funker dårlig ved under 60-70 grader. Marius.. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Oppdatert her :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Oppdatert med noe smårusk Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Stas prosjekt!! Bare fortsett og hold oss nøye oppdatert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 håhåhå Digger lyktene! Dette kommer til å bli helt knallers :D Stå på :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Detta blir fett! Du skal selvfølgelig sideveis ut i sandfella som "alle andre" skal for tiden? Mulig jeg er sløv, men jeg fikk ikke med meg hva slags hjul du skal ha? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Jeg var å henta noe grisegromt i sta :D Bilder kommer senere. Felger er usikkert enda. :) Ja vi får se hvem vei det skal gå¨.. hehe Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Ny del til innsuget.. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg