CorsaPower Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Jeg ble nettop ferdig med å bygge om corsan min.... har møtt ganske irriterende problemer og har fått løst stort sett alt nå men.. ett problem gjenstår .. virker som jeg har fått servo bilen har blitt veldig lett på rattet hehe, men det har jeg jo ikke! og når jeg kjører er det som å kjøre med 2 veldig tynne stålringer foran. det skriker til og med når jeg kjører rett ut. og jeg har veldig dårlig grep på veien. noen som kankjse kan forklare meg hva det er? Har montert bilsteindempere og progressive fjører hvis det e r no hjelp? doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 hjulstilling? well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsaPower Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 nja kan være det men jeg har stilt den inn slik at det ikke skal bli sånn ?? så jeg skjønner egentlig ingenting! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Som WireD skriver, sjekk hjulstillingen din og gjør det på et verksted som har peiling. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsaPower Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 det er nesten så den løfter seg i svinga er det no hjelp ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Sikker på at alt er montert rett mht moment, vinkler og slikt? Tror nesten du bør oppsøke et verksted jeg, for at mekanikeren kan se hvordan den oppfører seg.Er litt dumt hvis du krasjer pga at noe er galt! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsaPower Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Ja rimelig sikker.... jeg plukka alle deler fra en corsacup bil! og jeg monterte alt sånn som det satt på den! og den bilen fungerte helt fint ! tror jeg oppsøker ett verksted :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 hmmm..... løfter den seg bak på innerhjulet? det er jo bare bra det... :) henger bra da :) hvor ere den nesten løfter seg? hva haru bytta ut av hjuloppheng? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg