JEPS Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 ser bra ut dette! å med tid og penger blir den bedre, med små forandringer som nytt ratt, senking osv. men den ser flott ut til å være en orginal! lur den olje(filter)-bytte-intervall-huske-dingsen... bortsett fra at den står dær værsting turtelleren skal stå:) neida, bærre køddda. Siter 240 75mod V8 245 76mod TIC B21ET 63 Cadillac deville step in and sitt down, shut up and hold on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 ser bra ut dette! å med tid og penger blir den bedre, med små forandringer som nytt ratt, senking osv. men den ser flott ut til å være en orginal!lur den olje(filter)-bytte-intervall-huske-dingsen... bortsett fra at den står dær værsting turtelleren skal stå:) neida, bærre køddda. Hehe.. tusen takk for det :) Den har blitt tatt godt vare på i alle år, så den er fremdeles rustfri og god i lakken :) Men servo + ratt kommer snart, må bare få på nye dekk, felger og litt senk.. gleder meg :) Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Hehe.. tusen takk for det :) Den har blitt tatt godt vare på i alle år, så den er fremdeles rustfri og god i lakken :)Men servo + ratt kommer snart, må bare få på nye dekk, felger og litt senk.. gleder meg :) husk: * når du senker, må du ta hjulstilling (camber) * når du bytter styresnekke, må du ta hjulstilling (spissning) mao. senk fremme og bytt styresnekke samtidig. Husk å regne med ca. 800kr til hjulstilling! uten hjulstilling, blir ikke senking godkjent, samt du spiser dekkene fort! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 husk:* når du senker, må du ta hjulstilling (camber) * når du bytter styresnekke, må du ta hjulstilling (spissning) mao. senk fremme og bytt styresnekke samtidig. Husk å regne med ca. 800kr til hjulstilling! uten hjulstilling, blir ikke senking godkjent, samt du spiser dekkene fort! Takker for det :) Nyttig å vite. Men alt sånn er gratis for meg, fattern og onkelen til sambo jobber på Nettbuss Hadeland, så de fikser detta fort for meg ;) Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 har sett div Ladaer med et slik merke.... Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg