Goop Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 thenkte å lakke de phinix 100+ felga mine hvite. 15" :) Ja:D med en litt fin og spensti rød-farge til blir det bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 også trur jeg at jeg skal ta bort de nederste listene. under døra der. har den smale typen. kawa grønn er tøfft da. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Den grommeste fargen å bruke på 240 er definitivt vinrød evt metallica. punktum finale. Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 kan jo heller ikke fjerne noen av listene! det gjør jo mye, spesielt de litt brede grå nede på dørene osv Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 liker sånn farge kombo som på den her...Og uten de nederste listene:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 liker sånn farge kombo som på den her...Og uten de nederste listene:D liker den der. skal definitift ta bort listene der nede. tøff den dere. liker lut inntaket han har skjert ut i fram skjermene. scb: ikke vin rød :fingers: Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Rå bil... Per-Henrik: vinrød troner over alt :fingers: :fingers: Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Per-Henrik, ikke ødelegg phoenix 100+ felga, hvis du ikke skal ha de til noe nyttig kan du selge og s ende de til tromsø! :titties: I WANT THOSE! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 hadde det ikke vært for at dem ikke var så fine. så hade jeg ikke lakka dem. Bar verdi på disse felga eller? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 trur nesten at det blir grønn jeg http://www.vikeboe.com/Galleri/vallakra_03/images/th_181-8185_IMG.jpg bare med svarte speil svart fanger. litt mere svarte deler. slik at ikke grønn fargen skl bli så dominerene. Nå er alle hulla til listene nede tetta. :) Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 løkke te med å få den pen.... Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Grønn bli bra:D Med sånne lykter sombrero sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 trur det jeg også. bare med svart fanger, savrte speil. for da blir ikek den grønn fargen så dominerene. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 hvordan går det med dere som har bestillt helhvite lykter bake til 240? fått dem snart eller? bilder? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 skal snart alkere vogna mi. Men hvilken farge skal jeg velge:Har thenkt på svart hele tiden med hvite felger, men har fått litt lyst på grønn også. Noen for slag? Hav syns dere hade bitt finest? Fargekode 412, mørkegrønn metalic med litt blå pearl i, nydelig farge. Har den på min 960. Veksler nesten mellom grønn og blå etter lysforholdene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg