Aleksander Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Jeg har ikke photoshop selv, så jeg lurer på om noen hadde orket å pælme på noen litt større felger,bremser og styling. Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 har du en annen vinkel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 egentlig ikke....men er ikke denne vinkelen grei da? :P Skal se om jeg går ut og tar nytt bilde etterpå...men hvilken vinkel er best? Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 hvis du har et bilde av hele bilen og at den er litt fra fronten og siden hvis du skjønner hva jeg mener! kan prøve jeg! men prøv og få det litt forfra! da blir det best! :P (modder den med glede, fordi bruttern har en lik bil! :rolleyes: ) Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 nytt bilde: Prøv å få den til å se litt clean ut. ;) Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 driver med den nå;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 her er en utgave:D brukte ikke skremmende mye tid på denne, men men, gadd ikke å fikse en ny front, så jeg brukte orginalen og piffet den litt opp:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi3kael Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 bra christian er virkelig stolt av deg nå..hehe...skal prøve å modde den jeg også men da blir den dårlig...også kommer jeg til åb ruke hele kvelden på den;)hehe... doh :) :) :) :rolleyes: Siter suzuki dr big 50// tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr. dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 her er en utgave:D brukte ikke skremmende mye tid på denne, men men, gadd ikke å fikse en ny front, så jeg brukte orginalen og piffet den litt opp:D Hehe, så sinnsykt kul! Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 ble ikke så mye, men ikke så gale heller ;D Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 her er en utgave:D brukte ikke skremmende mye tid på denne, men men, gadd ikke å fikse en ny front, så jeg brukte orginalen og piffet den litt opp:D Jummy! Sånn skulle den vært:D også skulle den hatt bensinmotor da... :rolleyes: Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Lagde en liten enn. Synes fargen var så kjedeli, måtte piffe litt opp =D Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi3kael Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 åå den var freshh:P...rosa er digg...ellers er det snart første mai...da er det tid for tusse eller hva neon:P..hehe...gratulerer med dagen foresten chris:P :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :titties: :titties: Siter suzuki dr big 50// tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr. dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi3kael Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 her er min verson!!hehe..litt rotten men;P Siter suzuki dr big 50// tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr. dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Hey! ,Senket, sotet, øyelokk, farget støtfangerne og de stripene på sidene, litt blinkers i speila. Felgene passet bra også, tycker jag. :) ¨ Og så en litt over streken for hva du ba om :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg