Gjest nidaroo Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 hva betyr 1 ohm, 2 ohm,4 ohm osv.? Er det noe forskjell på desse?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 hva betyr 1 ohm, 2 ohm,4 ohm osv.?Er det noe forskjell på desse?? Nå er ikke jeg pro på det her, men Ohm er motstanden tror jeg.... en forsterker kan for eksempel ha 2x100W med en subwoofer som har 4ohm. Hvis subwooferen er 2ohm istedenfor, altså hvis motstanden er dobelt så lav så får forsterkeren 2x200w siden det er så lav motstand.... ikkke skyt meg hvis jeg er på jordet, for er ikke så inn i stereo ennå, men jobber med saken å prøver å lære... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 hva betyr 1 ohm, 2 ohm,4 ohm osv.?Er det noe forskjell på desse?? Vanskelig for å ta hintet eller? Alt står her! Motstand (Ohm) står under Resistance... Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg