Gjest nidaroo Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 kan noen gji meg enn kort forklaring på hva forsterker,subwoofer er??? Og korleis man kobler dette sammen osv..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Definèr "kort" ;) Forsterker: Den er der rett og slett for å gje nok straum til elementa. Ein CD-Spelar klarer kanskjer å levere 4x40 Watt, men det hjelper lite når du har ein subwoofer på 500 Watt og eit komponentsett på 2x100 Watt. Der kjem forsterkaren inn i bildet. Den får straum frå batteriet for å kunne "dra" elementa. Subwoofer er den høgttalaren som skal spele bassen. Har samme funksjon som ein subwoofer til PC eller heime i stova di. Denne høgttalaren er normalt den største i effekt. Kobling: Forsterkaren får straum frå batteriet, ein dedikert kabel til straum rett frå batteriet. Om du skal kjøre komponentsett og subwoofer på forsterkaren må du ha 4 ledninger frå CD-Spelar (musikk-kjelda) til forsterkaren. 2 til subwoofer og 2 til komponent. I forsterkaren blir signalet logisk nok forsterka og sendt ut gjennom ledningar til subwoofer og komponent, 2 ledningar til kvart element. Forsterkaren får i tillegg ein styrestraum frå CD-Spelaren som skal slå den av og på når Spelaren slår seg av og på. Eg er nybegynnar sjølv på dette feltet, så korriger meg så best dykk kan. Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg