Credit Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Har en grei bruksamcar jeg vurderer å selge til fordel for en ferie-Van. EU-ok uten anmerkninger i fjor. Meget driftsikker, ypperlig cruisebil, 400 motor, C6 aut, meget pen innvendig, org radio, noe rust utvendig, bakfanger mindre pen, bilen ser helt grei ut ellers, alt nytt i bremser, dårlige dekk, helt org bil. Hvis du vil kjøre noe ingen andre har, er dette bilen, siden den er norges eneste.. Skikkelig full size med lavt tak og 2d. Har ikke annonsert bilen noe sted ennå, hvis noen har en EU-ok bra van kan jeg være intr i bytte/innbytte. Vil ikke ha van som trenger ny girkasse eller annet "småfix".. 39000,- Legger ved et bilde jeg fant av en ad for bilen fra 74, bil for eliten som dere ser :) Min har cirka samme farge, men med sort tak. Bruk denne linken: http://www.mercuryarchive.com/1973to1978/1974Montery.JPG Sjekk PM innboksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett-coupe Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 har ein strøken 68 nova med småhissig 350 motor. lakkert viper rød, motiv lakkert bakluke, sort interiør. skal ha 59 tusen for den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett-coupe Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Er på leiting etter en veteran bruksamcar å bruke i sommer. Noen som har noen fornuftige rimelige forslag? helst med V8 men ikke et must. ggggggggggggggggggggg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Credit Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 har ein strøken 68 nova med småhissig 350 motor. lakkert viper rød, motiv lakkert bakluke, sort interiør. skal ha 59 tusen for den. Har du noen bilder av den? hvordan girkasse sitter det i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett-coupe Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Har du noen bilder av den? hvordan girkasse sitter det i? ligger noen bilde på autodb. d er 350 automatkasse i den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Credit Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 ligger noen bilde på autodb. d er 350 automatkasse i den. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=747882 denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett-coupe Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 det er den bilen ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg