ToRReS Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Brodern spurte meg i går natt om at jeg ikke kunne modde en Ford Mustang. Nå har jeg da gjort det. Brukte ca 2 timer i går natt. Noen synspunkter? Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Ja, var kul den. Men den var litt for mye senka! Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 flammen var i litt feil vinkel.... eller er d bare meg??? :? såg litt tegnefilm ut og..(flammen altså..) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Ja, var kul den. Men den var litt for mye senka! Det kan jeg si meg enig i! :D flammen var i litt feil vinkel.... eller er d bare meg??? :? såg litt tegnefilm ut og..(flammen altså..) Hmmm... Uekte? tja... Tegnefilmaktig? Nei... :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 RÅTT!!!!!:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 RÅTT!!!!!:cool: Hehe... Takk! :D Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Likte sideskjørtet. flott brushing. Gleder meg til jeg klarer å få ting til å se så bra ut :P Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Likte sideskjørtet. flott brushing. Gleder meg til jeg klarer å få ting til å se så bra ut :P Jo, takk for det! :D Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Likte sideskjørtet. flott brushing. Hva er brushet? er den ikke bare senket, satt på vinyl, skifta felger og større spoiler? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Oops. Sideskjørtet vistes bare mye mer tyldelig på det modifiserte bildet. La ikke så godt merke til sideskjørtet på det orginale, men så det nå, at det er det samme :D Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Hva er brushet? er den ikke bare senket, satt på vinyl, skifta felger og større spoiler? X Jo! :D Haha... Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 jah nå har ikke jeg no som helst peiling på photoshop men, den flammen som kommer ut av potta ser ut som den er henta rett fra en tegneserie hehe :) ellers var vel modden helt grei den Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Brodern spurte meg i går natt om at jeg ikke kunne modde en Ford Mustang. Nå har jeg da gjort det. Brukte ca 2 timer i går natt. Noen synspunkter? RÅTT !!!!!! Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 jah nå har ikke jeg no som helst peiling på photoshop men, den flammen som kommer ut av potta ser ut som den er henta rett fra en tegneserie hehe :) ellers var vel modden helt grei den Skjønner ikke helt hva du mener med "fra en tegneserie", men flammen er hentet fra et ekte bilde. (En flamme spruter :D:D:D:D) BTW: Lekte mest med denne modden. Ble ikke noe bra men, men... Takk for all posetiv respons! Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Bilen er senket alt for mye.. hvertfall om det skal være en kjøre-bil, noe jeg regner med at det er siden den står på en vei;) I tillegg ser vinylen veldig falsk ut.. Samme gjør flammen.. samma om den er henta fra et ekte bilde, ser fortsatt falsk ut;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg