CrZy_T Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 hvordan får en slettet annonsene i kjøp og salg?er jo litt greit å slette de når en har fått solgt det en skal.. om det er fordi den som kjøper ikke klarer å notere ned info om selger i tilfelle skulle være noe klager i ettertid, så er det jo i bunn å grunn dems feil.. Du kan enten bruke "Delete Ad" som jeg har ringet rundt, eller trykke på "SOLD IT" som står med ganske store bokstaver midt på bildet, alt ettersom hva du ønsker. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snurre Sprett Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Hei, ja det har eg prøvd uten hell:( får berre opp at eg ikke har tilgang til å endre denne\dette.. eneste eg får lov til er å redigere annonse tekst.. Siter -91 Bmw e36 325i Sedan -86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Du kan enten bruke "Delete Ad" som jeg har ringet rundt, eller trykke på "SOLD IT" som står med ganske store bokstaver midt på bildet, alt ettersom hva du ønsker. Har du prøvd dette FØR du ble moderator? ;) Dette er moderator rettigheter.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Hehe, veldig godt poeng. Tenkte igrunn ikke over at jeg var moderator på "Kjøp og Salg" også. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg