Primera SI Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 På den Lagunaleppe tråden var det vel kjekkest med bare 1 bilde så eg velger å lage ein egen tråd... Her er 3 bilder av Leppa mi montert på bilen... ( ser faktsik betre ut enn det viser på bildene... ) Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 sykt rå front på bilen din.. ser ut som ei real hk vogn Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 sykt rå front på bilen din.. ser ut som ei real hk vogn Kan vel ikkje sei annet enn takk eg da... synd det ikkje er ei "real hk vogn" ( som sikkert din er.. ) men ellers er den bra... hehe... blei fornøyd med den leppa sjøl eg... venter bare på at eg skal få kjøpt sideskjørt og bakfanger... men vill ha nokke litt spes... nokke som liksom ikkje alle andre har... så eg får sjå... Og når felgene kommer blir det bra... gleder meg! er det noken andre med P11 her som har lagunaleppe foresten? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Må si du har en kjempefin bil Primera SI!! Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Må si du har en kjempefin bil Primera SI!! Takker! Du og foresten! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg