UltraComp Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Hadde et lite spørsmål om dere ville ha prøvg og lagt inn disse felgene på bilen min, eller senket or retttet opp at den har seget bak, har 40mm senkesett på dette bildet, men skal montere 60mm og senkeskåler(15)mm foran Har aldri vært noen freak på photoshop så om noen hadde vært så snill? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Er dette enm umulig oppgave siden felgene er i forskjellig vinkel? Og dere må gjerne gjøre noe annet med bilen også, til ideer, tåkelys, rundlykter osv osv Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Er fullt mulig, men hvor mer det er i feil vinkel hvor mer uekte ser det ut. Kan prøve. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Hva heter felgene? Rh Cup bare? Jeg prøvde. Fram felgene ble brukbare. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 fælt.....finn noen felger som står på en bil! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 fælt.....finn noen felger som står på en bil! Ja ikke sant. Derfor jeg spør om navnet på felgen. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 ....RH cup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Synes egentlig de felgene som sitter på er kulere jeg da.. Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Uten tvil så er de felgene som sitter på kulere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Mekka felga å no annet småting du ser selv.. er gjort helt raskt da så er ikke sp bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg