Paest Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 grisebillig. mer er det ikke å si. Siter [ ]-94 Mazda Miata 1.8l turbo [x]-87 Golf GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 jeg ga 13k i januar... uten de 15" og g60 plasten... men desverre overså jeg litt rust i alt stresset... hehe jeg skulle gjerne hatt ca 8500 for den... inkl. G60 plastikk+15"+ nesten komplett frontsett og 3veis delefiltre... men ingen er vel intr. i det? Jeg påpeker at årsavgifta er IKKE betalt. Og framdekka bør byttes... pga forstillinga er ikke helt innstilt etter at jeg senket den.. jeg skaffer 2 nye dekk for 500kr. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 hvor er rusten da? kun fremskjermer? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juli 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 hvor er rusten da? kun fremskjermer? Det jeg ville ha gjort hvis jeg skulle hatt bilen er: justere forstilling. fjerne rust under tanklokk slipe ned kanaler og tectylere før jeg monterte g60 skjørta fjerne rust under frontruta bytte bagasjeluke bytte panser rust ellers er jeg usikker på siden jeg ikke har fått titta godt nok under bilen... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 da har jeg faktisk 3 stk. som er intr. i å hente golfen for 7000kr ... :) så innen søndag blir den solgt for 7000kr om ingen andre melder seg . Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Du må da få igjen mer enn 7000kr for bilen din Perry?? :) 7000kr er jo nesten ikke penger for en bil da... jeg vet jo ikke 100% tilstanden på bilen din, men jeg hadde nå trodd at den skulle gå for mer enn 7høvdinger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Du må da få igjen mer enn 7000kr for bilen din Perry?? :) 7000kr er jo nesten ikke penger for en bil da... jeg vet jo ikke 100% tilstanden på bilen din, men jeg hadde nå trodd at den skulle gå for mer enn 7høvdinger :) vel det er rusta som dreper prisen samt at årsavgift ikke er betalt... Og så irriterer det meg at jeg har ingen "kyndige" kompiser her oppe som kan se på bilen å si noe om saken:( jeg tar det jeg får for å si det slik og det hadde vært hyggelig med f.eks 8k :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 da er det så smått avgjort...bilen blir solgt på lørdag til stavanger. prislapp? 7000kr kontant + 2 stk forsterkere.. 1 macrom m1a.1000D monoblokk og en m1a.460 4 kanaler :) jeg er igrunn fornøyd.. mine 2 12" RF p2 bassere og kasse fulgte med i salget. Takk for meg Golf 2! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg