Gå til innhold

flere her som er rævva til å selge bilstereo ?

Ranger emnet

PerryZaphire

Anbefalte innlegg

må bare få lagt ut min frustrasjon....

Har lagt ut dette til salgs.

VDO Dayton CD4802 CD/MP3 spiller med mye morro..blant annet voltmeter.. toppmodell hos VDO..5mndr gammel... høyeste bud er 2000kr inkl., frakt.. lagt ut for salg siden begynnelsen av april :(

Harman Kardon TC600. genial forsterker som drar mye w og Mr SQsom jeg regner som en kyndig stereo mann sier dette om den:

Skrevet: Fre Apr 22, 2005 1:35 pm Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Hadde jeg vært en privatperson uten tilgang på det jeg har i dag, hadde jeg kjøpt denne på flekken. Jeg fatter ikke hvorfor du selger den. Det er svært lite produkter i dag som kan måle seg.

Dette er en beskjed til dem som har 2000kr til å handle forsterker for:

KJØP DEN FOR POKKER!!

Finner ingen ting i butikkene i dag til 2000,- som kommer halvveis til denne forsterkerens nivå.

mvh

Glenn

denne ba jeg om å få 2000kr for... høyeste seriøse bud er 1500kr...

Er det bare jeg som er dum/rævva selger eller er ikke disse tinga verdt mere enn 3500kr tilsammen? jeg har gitt 4500 for noen uker siden...

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som om det er noen som vil betale noe for bilstereo lengre... De skal ha det så latterlig billig at det faktisk er mer lønnsomt og ha det liggende og samle støv enn og selge det :rolleyes: La ut en Pioneer Avic-X1 til salgs for under halv pris av hva den koster ny jeg, fikk faktisk ikke ett eneste seriøst bud... :( Bare masse dumme spørsmål... angry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som om det er noen som vil betale noe for bilstereo lengre... De skal ha det så latterlig billig at det faktisk er mer lønnsomt og ha det liggende og samle støv enn og selge det :rolleyes: La ut en Pioneer Avic-X1 til salgs for under halv pris av hva den koster ny jeg, fikk faktisk ikke ett eneste seriøst bud... :( Bare masse dumme spørsmål... angry

kanskje problemet er alle billigmerkene som er ute....

hvorfor kjøpe pioneer MP3 spiller til 6000 når du får div. crap til 1600kr liksom..

:(

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg ikke planer om å kjøpe en SS Tarantula 1000.1 eller tilsvarende i fremtida hadde jeg handla tvert. Får høre om noen rundt her trenger noe nytt ;)

Lykke til med salget!

jeg kan faktisk med hånda på hjertet si at jeg kan selge dette for 4500kr uten å ha noe dårlig samvittighet for det.... problemet er bare det at han som byr 3500 for det (inkl. frakt) er veldig spekulativ... og bekymret for at forsterkern ikke er bra nok og/eller at den er ødelagt...

Han mener også at jeg har skrevet negativt om greiene.... eneste negativt jeg kan komme på iforhold til spillern er at det ikke fulgte med kontakter for DAB og eksterne forsterkere... måtte kjøpe det utenom som såkalt ekstra utstyr.... og det eneste negative med forsterkern er at den suger helvetes mye strøm... noe som ikke er negativt for folk med peil men for meg som ikke har annen suppe enn original 55 amp. dynamo og drittbatteri så er det negativt.... hrmpf

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo gjøre en deal. Han får min gamle DynaBelforsterker for 1500, du får den summen pluss 500 ekstra for H/K'en :D

Slik får han en forsterker som er ok, kun et lite år gammel og som ikke suger støm.

Vinn - vinn situasjon det der; du får 2000, jeg får knallforsterker for 500 i mellom, hehehe :D

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma gjelder meg også.... angry

Ikke fått det eneste bud på Pioneer Odr anlegget jeg skal selge... selger jo det veldig billig når man tenker på hva kosta innkøp + at dette er High-End klasse i topp klasse.... :)

Pluss at mange har stilt opp med dett type utstyr i bilstere konkuranser og vunnet med det... :dude:

men men "alle" skal ha underpris på alt.... skal det smake noe , så koster det dessvere noe.. Sånn er det bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bare være tålmodig.. Hadde det ikke vært for at jeg faktisk kjøpte meg en TC600 for tre måneder siden så skulle jeg kjøpt den på flekken... Jeg ga for øvrig 2500 pluss frakt for min... Har ikke angret en dag på det kjøpet der... Men måtte skifte ut batteri og dynamo ja.. ;)

Men prøv å legge de ut tilsalgs på finn.no også..

Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er pakken sendt og forsterkern solgt... spillern og forsterkern gikk for 3610 inkl. frakt.... *sukk* hadde det ikke vært for at jeg allerede har bestillt meg ny spiller og forsterker hadde jeg nok hatt bedre tid på å selge disse greiene.... men men..

Får bare håpe Pioneer 7600mp og Profile California AP2000 gir meg litt trøst :P

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider