krissamundsen Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 er det noen hær som har bildet uta en filn golf 3?? bilen er rød!! jeg har en golf 3 på handen... den er ganske orginal... hva kan jeg gjøre med den for og få den til og virke fin men ikke legge så alt for mye penger i den?? det er ikke lakerte fangere... PLZZZ hjelp meg!!! heyyou heyyou bilde hadde vært fint!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Anbefaler deg å sjekke trådene som ligger på Golf3 forumet, er nok av bilder av Golf3, med masse forskjellig styling osv.. Hva man kan gjøre for å få en Golf3 er da ganske så subjektivt, jeg vil anbefale senking og felger først, så tar du det som du liker etterpå.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaffeKarsK Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Er enig at du burde sjekke de andre postene. Men jeg vil anbefale å bytte ut den orginale grillen med en emblemfri grill, ordne noen fine felger og senke bilen :) Siter [o] Nissan Almera 1,4 100hk Sedan 1998 [x] Audi A4 1,8 Turbo Quattro 1996 STV [sOLGT] [x] VW Passat 1,9TDi Syncro 1997 [solgt] [x] Golf 2 Syncro 1990 [sOLGT] [x] Audi 80 16V Quattro 1991 [sOLGT] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 er vel en del som må gjøres for å få den slik.. men her er hvertfall den jeg syns er fineste golf 3 jeg har sett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg