maxis Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Hvis jeg bytter til nye innsuget, er det mer som ikke passer da?Tenkte på tomgangsmotor og feste til gassvaier osv. er vel enkelt og greit ingenting som passer,alt krimskrams må tilpasses.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 960.. er du klar for gatebil? ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aedron Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Så bilen din på Rudskogen i helga må si den var nydelig å se på! :pray Er du forresten jente? så det var ei jente som satt ved bilen skjønner du Siter - 00 Audi A4 - 86 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Så bilen din på Rudskogen i helga må si den var nydelig å se på! :pray Er du forresten jente? så det var ei jente som satt ved bilen skjønner du Hehe, han er nok ingen jente :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 -Fikk bremsa bilen og på rudskogen :) Resultatet får eventuelt hanselv komme med. Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 sto å sikla p åbilen rimelig lenge jeg og! satan er pen! men skal jeg komme me litt kritikk syns jeg motoren var noe skitten..? bortsett fra det; N Y D E L I G ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schulz Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Så bilen din på Rudskogen i helga må si den var nydelig å se på! :pray Er du forresten jente? så det var ei jente som satt ved bilen skjønner du Jeg er ikke akkuratt no jente men hadde med ei, sikkert hu du har sett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Blitt noe mere trim på 960n da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schulz Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Blitt noe mere trim på 960n da? Blitt dårlig med det. Skal vise den neste uke, så har prøvd å få den mest mulig original. Har litt planer om datasprut, nye råder og diverse:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Blitt dårlig med det. Skal vise den neste uke, så har prøvd å få den mest mulig original.Har litt planer om datasprut, nye råder og diverse:) Original? -Si ikke at du måtte ut med motoren igjen? Er det i det heletatt mulig å få godkjent den t5-motoren i 960'n? Tror ikke biltilsynet i kongsberg er dem man skal snakke med om sånt, men uansett.. Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schulz Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Original? -Si ikke at du måtte ut med motoren igjen? Er det i det heletatt mulig å få godkjent den t5-motoren i 960'n? Tror ikke biltilsynet i kongsberg er dem man skal snakke med om sånt, men uansett.. Har ikke tatt ut motor, skal prøve å få godkjent med den i. Skal ikke vise i kongsberg, er ikke vits i å prøve engang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Har ikke tatt ut motor, skal prøve å få godkjent med den i.Skal ikke vise i kongsberg, er ikke vits i å prøve engang.. Hvor skal du vise din hen da? Drammen? Ringte til dem i drammen og dem virka ganske greie.. men man vet jo aldri! Er ikke sikker på åssen dem i notodden er heller jeg... Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Blitt dårlig med det. Skal vise den neste uke, så har prøvd å få den mest mulig original.Har litt planer om datasprut, nye råder og diverse:) ok,blir mapping av orginalsprut på meg..men det skal nok monteres en hel del stasj først.uten tvil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schulz Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Hvor skal du vise din hen da? Drammen? Ringte til dem i drammen og dem virka ganske greie.. men man vet jo aldri! Er ikke sikker på åssen dem i notodden er heller jeg... Blir en tur til tønsberg på meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schulz Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 ok,blir mapping av orginalsprut på meg..men det skal nok monteres en hel del stasj først.uten tvil! Veit du hvem som har utstyr til å mappe den og hva det koster? Har vurdert det litt også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg