RuuDpus Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Nei, trenger ikke flere forsterkere ;) Da var den bestilt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Da var den bestilt ;) jeg har en som gir 200w RMS x2 til 2000 da hehe... og 600w rms brokoblet... :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 jeg har en som gir 200w RMS x2 til 2000 da hehe... og 600w rms brokoblet... :) allerede bestilt, og i og med at budsjettet er så lite så hadde det ikke gått uansett... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 allerede bestilt, og i og med at budsjettet er så lite så hadde det ikke gått uansett... hehe vel den blir vel solgt for 1600 nå :( trenger penger... Håper ikke guruene ser jeg har solgt den så billig.... får vel bank :( Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 vel den blir vel solgt for 1600 nå :( trenger penger...Håper ikke guruene ser jeg har solgt den så billig.... får vel bank :( hehehe :P kløne :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 hehehe :P kløne :P må selge vettu... og når folk prøver å kjøpe gull med gråstein er det ikke mye å gjøre desverre :( Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg