Gå til innhold

MDF-plater

Ranger emnet

ahattest

Anbefalte innlegg

Hvor får man tak i MDF-plater i nærheten av der jeg bor? (Vestby/son-akershus). må ha minst 19mm...

Er det ikke et snekkerverksted i Son?

Spør der, ofte billigere enn byggevaresjapper.

Snekkerverksteder er ofte mer behjelpelige med å kappe til også! :)

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kappet til biter etter mål av Soon Snekkerverksted, bestilte sent på onsdag, fikk de tidlig på torsdag, kostet 1000,- da kappet til med helt korrekte vinkler og mål, ca 90 liter volum er det på denne kassen da til sammenligning. sparte meg for mye bry, 19mm mdf-plate koster feks nesten 400,- i utgangspunktet, å få tak i en skikkelig platesag som kutter vinkler og sånn er jo litt stress liksom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kappet til biter etter mål av Soon Snekkerverksted, bestilte sent på onsdag, fikk de tidlig på torsdag, kostet 1000,- da kappet til med helt korrekte vinkler og mål, ca 90 liter volum er det på denne kassen da til sammenligning. sparte meg for mye bry, 19mm mdf-plate koster feks nesten 400,- i utgangspunktet, å få tak i en skikkelig platesag som kutter vinkler og sånn er jo litt stress liksom....

Det er fint å se at noen ser verdien av å få laget ting skikkelig.

Det er alt for mange bra subelementer som blir montert i dårlige kasser.

Men, jeg skjønner at jeg må justere opp prisen min litt! :rolleyes:

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg nytta Dag Johansen som kassebyggar :)

Hadde eg bygd sjølv ville det blitt 219,- for platene, kanskje 438,- (19mm), 400,- kroner timen for kutting, veit ikkje kor lang tid det tar. Og så litt lim, skruer og greier, rundt 1000 blir det, sjølv for ein kasse på 20 liter.

Nissan Primera P11 98-modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg nytta Dag Johansen som kassebyggar :)

Hadde eg bygd sjølv ville det blitt 219,- for platene, kanskje 438,- (19mm), 400,- kroner timen for kutting, veit ikkje kor lang tid det tar. Og så litt lim, skruer og greier, rundt 1000 blir det, sjølv for ein kasse på 20 liter.

Innen du leser dette er jeg på postkontoret for å sende kassen din! :)

Mvh

Dag Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider