ahattest Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Hvor får man tak i MDF-plater i nærheten av der jeg bor? (Vestby/son-akershus). må ha minst 19mm... Siter 1991 940gl http://www.hattestad.no/volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Nærmeste trelasthandel kan skaffe dette hvis det ikke er lagervare! Hvis du ikke spør så kan du ikke regne med å få noe svar! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Hvor får man tak i MDF-plater i nærheten av der jeg bor? (Vestby/son-akershus). må ha minst 19mm... Er det ikke et snekkerverksted i Son? Spør der, ofte billigere enn byggevaresjapper. Snekkerverksteder er ofte mer behjelpelige med å kappe til også! :) Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahattest Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Fikk kappet til biter etter mål av Soon Snekkerverksted, bestilte sent på onsdag, fikk de tidlig på torsdag, kostet 1000,- da kappet til med helt korrekte vinkler og mål, ca 90 liter volum er det på denne kassen da til sammenligning. sparte meg for mye bry, 19mm mdf-plate koster feks nesten 400,- i utgangspunktet, å få tak i en skikkelig platesag som kutter vinkler og sånn er jo litt stress liksom.... Siter 1991 940gl http://www.hattestad.no/volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Fikk kappet til biter etter mål av Soon Snekkerverksted, bestilte sent på onsdag, fikk de tidlig på torsdag, kostet 1000,- da kappet til med helt korrekte vinkler og mål, ca 90 liter volum er det på denne kassen da til sammenligning. sparte meg for mye bry, 19mm mdf-plate koster feks nesten 400,- i utgangspunktet, å få tak i en skikkelig platesag som kutter vinkler og sånn er jo litt stress liksom.... Det er fint å se at noen ser verdien av å få laget ting skikkelig. Det er alt for mange bra subelementer som blir montert i dårlige kasser. Men, jeg skjønner at jeg må justere opp prisen min litt! :rolleyes: Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Eg nytta Dag Johansen som kassebyggar :) Hadde eg bygd sjølv ville det blitt 219,- for platene, kanskje 438,- (19mm), 400,- kroner timen for kutting, veit ikkje kor lang tid det tar. Og så litt lim, skruer og greier, rundt 1000 blir det, sjølv for ein kasse på 20 liter. Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Eg nytta Dag Johansen som kassebyggar :) Hadde eg bygd sjølv ville det blitt 219,- for platene, kanskje 438,- (19mm), 400,- kroner timen for kutting, veit ikkje kor lang tid det tar. Og så litt lim, skruer og greier, rundt 1000 blir det, sjølv for ein kasse på 20 liter. Innen du leser dette er jeg på postkontoret for å sende kassen din! :) Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg