Bamsemoms Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Min 94 coupe har airbag både til fører og passasjer ;) Er forskjell på europeisk og USA utgave så vidt jeg har fått med meg... Civic coupe vti til salgs her forresten...: ;) http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=942871 Har lyst på bilen din. Masse snadder på den. Men som nevt. Tør ikke å tenke på hva du forlanger for den. Men han som kjøper den kommer til å bli en lykkelig eier. Håper du finner den rette eieren. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Saken er jeg VIL ha coupe og ikke noe 4d. Så jeg bryr meg ikke om noe annet enn det. Noe sånt ekstremt som det der JHS har jeg ikke råd til =). Men det dere sier er at det spiller ingen roll om jeg kjøper 94 eller 95 mod? Glem usa modell!' Mvh Zoobi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Kjøp deg coupe! :P uansett årsmod! går jo ann å høre med nippon om hva som er foskjell på de da, han har jo rimelig go peiling på civic Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Coupe blir det uansett olehenri =) Jeg har spurt PCT fra n4s, han sa at 94-95 mod er det ikke noe forskjell på. Dem har ikke abs eller airbag, derimot 96 modellen har abs og 2 airbag originalt. Ikke ekstra utstyr det er snakk om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 95 coupe har da airbag de :P min har det! hehe men bra! coupe er penest! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 du blander esi og lsi!. Jeg er ikke ute etter lsi =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 tørr ikke å tenke prisen en gang :P Langt billigere enn og bygge en selv hvertfall...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VTi Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 skal du ha coupe med -> D O H C <- motor så er nok tore ved nippon.no mannen å spørre. jeg er webmaster på http://www.nippon.no, kan sikkert høre med han om han har no coupe vti på vent om det er det som er tingen :) Siter - Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992 - Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT - Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT - Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Langt billigere enn og bygge en selv hvertfall...! godt mulig! skal nok bygge om læll je! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 du blander esi og lsi!. Jeg er ikke ute etter lsi =) aha! det hakke jeg fått med meg :P :P stussa litt her når det ble nevnt noe med 115 hk :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 skal du ha coupe med -> D O H C <- motor så er nok tore ved nippon.no mannen å spørre. jeg er webmaster på http://www.nippon.no, kan sikkert høre med han om han har no coupe vti på vent om det er det som er tingen :) Ellers takk! Men skal nok klare meg uten nippon jeg. Men takk for hjelpen yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 aha! det hakke jeg fått med meg :P :P stussa litt her når det ble nevnt noe med 115 hk :P Nå vet du det happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 For å si det enkelt. Har du tenkt til å sette inn en Vti motor i en coupe, så burde du ha løftebuk og verktøy, ikke minst litt teknisk insting og kansje erfaring. Samt at du må lese og studere. Ledingsnett må modifiseres. Får man tak i en ferdig swapet VTI som er godkjent og den koster 40k mer enn en Esi. Hadde jeg ikke vært i tvil hva jeg hadde gjort. Jeg hadde kjøpt den. Jeg har selv byttet til vti motore (B16A2). Den tiden du bruker på å bytte motoren kan du heller jobbe på suppern å tjene penger. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VTi Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Ellers takk!Men skal nok klare meg uten nippon jeg. Men takk for hjelpen yodude Så lenge du holder deg til RICE så er jeg fornøyd :kiss Siter - Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992 - Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT - Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT - Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Det blir en rice. Det blir enten en lsi coupe swappet til vti eller en esi coupe swappet til vti. Skal gjøres proffesjonelt og godkjennes, altså ikke av meg. Men er bra du er behjelpelig Bamsemoms :kiss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg