Fox Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 :roll: Hehe. Begynner å ta av. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Hadde aldri turt å kjøre rundt med den skriften på panseret.. For alt jeg vet kan han som lagde det vært skikkelig drittsekk... kan jo stå hva som helst der :P Nissan skrives offisielt sett med karakterene 日(Ni) og 産 (San) som sammen skrives som 日産 (Nissan), så teksten stemmer helt perfekt. OT: Dette HØRES helt likt ut som "Nii-San" som betyr "storebror" eller en gutteperson som er eldre enn seg selv. Men for å få frem denne betydningen skrives det som 兄さん (Nii-Sa-N). Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 jau jau sombrero sombrero Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Nissan skrives offisielt sett med karakterene ?(Ni) og ? (San) som sammen skrives som ?? (Nissan), så teksten stemmer helt perfekt. OT: Dette HØRES helt likt ut som "Nii-San" som betyr "storebror" eller en gutteperson som er eldre enn seg selv. Men for å få frem denne betydningen skrives det som ??? (Nii-Sa-N). Jammen da skal ikke jeg si noe mer jeg :) Men for alldel, det er en lekker bil. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg