puzzaque Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Har dere forslag til hva jeg kan bruke for å støydempe bilen? Og hva jeg skal legge over i gulvet osv? Og hvor jeg evt. får kjøpt det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forberg Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Har dere forslag til hva jeg kan bruke for å støydempe bilen? Og hva jeg skal legge over i gulvet osv? Og hvor jeg evt. får kjøpt det? Ta kontakt med Anders på Autod han har noe som slår alt av støydempings ting!! jeg har selv dempet hele bilen med dette og har aldri vært bortig noe som har en så høy kvalitet. Dyrt var det heller ikke. Siter Med vennlig hilsen Bjørn Erik Forberg http://avforum.no/forum/av-bil/50770-prosjekt-beetle-nye-bilder-skjema-av-komplett-installasjon.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Ta kontakt med Anders på Autod han har noe som slår alt av støydempings ting!! jeg har selv dempet hele bilen med dette og har aldri vært bortig noe som har en så høy kvalitet. Dyrt var det heller ikke. har selv kjøpt no dempeplater av han, og de funka utrolig bra!!! dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 har selv kjøpt no dempeplater av han, og de funka utrolig bra!!! dani Var innom Anders i helga å fikk med demo av dempe matriale han nå bruker istedet for brownbread.. Virker meget lovende.. Billig også i forhold til BB... AutoD anbefales på det sterkeste.. Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg