ragua Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Dette settet inneholder: - KKK K14 turbo (Kun gått 16 000 km) - Intercooler - Grenrør - Seperat vannkjøling til oljekjøleren - Div flenser og overganger Komplett pris: 5500,- Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_rulez Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Snakk med Znip.. Han er interessert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Har også mye slanger og div tanker som kan kjøpes i tillegg... Da er det vel omtrent plug & pray.. :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 :roll: plugg and pray! :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Ja... Funket ikke heeelt hos meg men om du gjør det skikkelig så skal dette funke som bare det... :) Jeg tok meg ikke god nok tid... Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Ja... Funket ikke heeelt hos meg men om du gjør det skikkelig så skal dette funke som bare det... :) Jeg tok meg ikke god nok tid... Dårlig tålmodighet? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Nei ble vel bare drit lei av å ikke få det til... Men nå er ikke jeg noen bilmekaniker og heller ikke noe vidunderbarn så vist du har mere peiling en meg står du nok bedre stilt med ett vellykket prosjekt. Alle rør og slanger er ypperlig laget! Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 hva er betegnelsen på motoren din? Broren min har en 85' 929 2,0i, lurer om det passer på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Jeg har vel FE motoren mener jeg på. 2.0l innsprøytningsmotor. Kompresjon på 10:1.... (Orginalt ja...) :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Mener at det er FE i 929 og, hvor mange hester er det orginalt i din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 121hk... Sjekk hvilken motor den har på http://www.mekonomen.no.... På tilbehør lista... Så slår du opp reg.nr. på bilen så kommer det opp hvilken motor den har. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Var der jeg sjekka, skal være samme motor da ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Får bare si ifra da... Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Hvorfor tar du ikke en kikk på Magnum motoren jeg nevnte på i en tidliger post? Vinstra Bilopphuggeri har en 86-87 Telstar TX5 Turbo stående, denne har en orginal Mazda FE-T motor. (det vil si en 7,8:1 CR motor bygd for turbo.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Hvorfor tar du ikke en kikk på Magnum motoren jeg nevnte på i en tidliger post? Vinstra Bilopphuggeri har en 86-87 Telstar TX5 Turbo stående, denne har en orginal Mazda FE-T motor. (det vil si en 7,8:1 CR motor bygd for turbo.) vet ikke om det er meg eller Ragua du sikter til, men vet du pris på denne motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg