Skillz2k Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Hei Ønsker å selge min G60 Turbo. Bilen er godkjent med turbo! kjøpte bilen for 3 uker siden og er kjempefornøyd men drømmen om en ny Porsche har tatt overhånd. Har ellers en masse golf deler som kan følge med mot pristilleg Bilen går sinnsykt bra. Nesten lappen farlig fort Henviser til salgs annonsen til forrige eier http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=715119 Bilen står på Sotra utenfor Bergen 90 78 82 19 Andreas Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Fet bil... Pris ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 55K skal lete lenge etter like mye moro pengene Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Sant nok, hvis bilen enda er til salgs når jeg har solgt min så hadde det nok vært av intr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Godkjent med 240hk også ? Når var den sist EU-GODKJENT å hvordan er status på bilen... Følger det med noen rapport på tilstand ? Send gjerne PM.... -Erling- Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Godkjent med 240hk også ?Når var den sist EU-GODKJENT å hvordan er status på bilen... Følger det med noen rapport på tilstand ? Send gjerne PM.... -Erling- Den er godkjent med 172 hk tror jeg, Men det står iallefall godkjent ombygget med g60 motor med turbo i vognkortet. Bilen ble godkjent i slutten av september uten anmerkninger Du bor jo ikke akkurat langt unna så om du vil se på den så kan en ta en tlf eller noe Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 dumper denne Bilen har fått ny clutch og bunnpanne pakning. Eller er oljetrykksmåler og lambda koblet. Mye deler kan følge med mot pris tillegg brembo bremser kit 88 dører Rallye front Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Sånn som f.eks Brembo bremser og rally front? pris på dette utenom? hver for seg? Altså, om du da er intr i å bare selge dette da. Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg